laupäev, 12. juuli 2014

Algaja aiapidaja esimesed sammud

Edusammud! Terrassialune on peaaegu valmis - saime sinna täna mitu tonni kruusa kärutatud:

20140712_211830

Ka minu lillepeenar edeneb - sain kivist äärise tehtud (või teeraja, sest seal on võimalik ka kõndida ja kitkuda). Ainult kruusa on vaja veel kivide vahedesse tuua.

Käisin täna ka lähedal asuvas aiandis püsikuid otsimas. Mitte midagi neist taimedest, mida eelmisse postitusse üles kirjutasin, polnud saada :) Tühjade kätega siiski ma tagasi ei tulnud, sest vahetasin lennust disaini. Keskele hankisin hariliku kukesaba (rantakukka 'Robert') ja äärtele Faasseni naistenõgest (mirrinminttu). Hea inimene aiandis lubas mulle ka tellida soovitud verevat vesikanepit, paari nädala pärast võin neile helistada ja uurida, kas seda on saadaval.
Endiselt olen ärevil, et kas püsikud lähevad kasvama ja saavad hakkama, kuidas neile muld ja valguse hulk sobib jne. Ja kui ma esiteks arvasin, et mul on suhteliselt suur lillepeenar, siis lõpuks tuligi sellest päris pisike (pildil näeb veel eriti kökats välja):

20140712_211906

Mõõdud on u. 1,5 x 1,5m, aga muidugi kõrval vohavate sõnajalgadega kõrvutades paistab väetike.

20140712_212012

Järgmine plaan on vabal hetkel puukuuri kõrval asuv lillepeenar välja kaevata, umbrohust puhastada, head mulda lisada ning järele jäänud taimed üle vaadata - kas neist saab veel asja. Seal peenras on ka liiliad ja ma kahjuks ei ole eriti nende austaja, aga eks vaatab, võib-olla esialgu jätan need siiski sinna, kuni ma midagi paremat välja mõtlen.

Kommentaare ei ole: