esmaspäev, 9. juuni 2014

Esimene päev - tehtud!

Ma arvasin varem, et olen omal alal juba suhteliselt pika tööstaažiga ja oskan juba üht-teist. Mitte, et mul endast väga suured luulud oleks, aga tundsin ennast siiski mugavalt. Täna kallati mulle uues kohas nii palju uut informatsiooni kaela, et kohati tuli tunne, et appikenemittemidagieisaaaru! Ajukapasiteet sai täiesti otsa.
Oma eriala asjadega pole suuri raskusi, need on siiski põhimõtteliselt tuttavad, aga kogu kontekst on täiesti uus. Tuleb hakata tükk-tükihaaval "suurt pilti" kokku panema. See on muidugi väga tervitatav nähtus, sest areng toimub alati läbi raskuste, aga ma vaikselt juba ootan, et saaks vahepeal ka tuttavate excelitega tegeleda :) Õnneks selleks on paar võimalust, kuigi kalender on tihedalt koolitustega täidetud.

Ootan juba homset päeva, et siis jälle väljapuhanuna uut õppida.

2 kommentaari:

aimarii ütles ...

Toivotan leppoisan kiireetöntä juhannuksenviettoa!

Maris ütles ...

Kiitos aimarii! Juhannusta en ehdi enää toivottaa, mutta erittäin mukavaa lähestyvää kesää (ja toivottavasti se kesä myös tulee joskus :))