pühapäev, 2. september 2012

10km tehtud

Midnight Runi eel polnud ma üle kahe nädala jooksma saanud ja see kombineeritud üleüldise kehva jooksuvormiga pani mind ikka tõsiselt mõtlema, kuidas kogu sellest supist eluga välja tulla :) Kõigele lisaks kallas eile terve päeva vihma - ekstreemsportlaste sündmus niisiis.

Aga polnud hullu midagi, vahetasime tööl jooksuriided selga, tõmbasime prügikoti peale (kogenud jooksjakolleegi soovitus) ja kiirustasime Senaatintorile starti. Kuna olime kõige aeglasemas rühmas, pidime pool tundi vihmasajus starti ootama ja selle ajaga muidugi tossud ja sääred olid läbinisti märjad, astudes lirtsus ainult. Prügikott õnneks kaitses ilusti ülakeha, kurb oli vaadata neid, kel ainult jooksusärk seljas oli. Stardis rebisime muidugi prügikotid seljast.

Meid oli neljane rühm, hoidsime enamvähem gruppi ja kui keegi ette tõttas, siis teised võtsid kohe järgi, ei saanud päris maha ju jääda :) Ma jooksin/kõndisin absoluutselt liiga kõrge pulsiga, pidevalt oli see kuskil 160-170 peal ja viie kilomeetri kandis andiski see tunda - piimhapped hakkasid möllama ja jalad tõmbusid kangeks. Aga õnneks vihm sai otsa ja hea tempoga minnes kuivasid sääredki ära!

Viimased kilomeetrid läbisime tahtejõuga :) 500m enne lõppu tuli veel killer tõus, jalad olid nii läbi. Kolleegid tegid veel enne finišit hea spurdi, aga ma olin ühe väiksema tõusu peal endal hinge kinni tõmmanud (pulss 180, kerge oksetunne eks) ja pidin veel finišisirgel kõndimist tegema. Paar viimast sammu siis tegin head nägu ja reibast sörki :)

Aeg 1:20:50, mis oli palju kiirem kui ise oleksin arvanud, lootsin kuhugi 1:25 kanti pääseda. Hea meel on selle üle, et läbi raja suutsime sama kiirust hoida, 8,05min per km ja esimene 5km ajaga 40:29 ning teine ajaga 40:21. Äge!

Täna on jalad pisut kanged :D Tellisin poest endale midagi head, see on igatahes välja teenitud. Järgmine aasta uuesti ja kiirema ajaga? :P

3 kommentaari:

aimarii ütles ...

Õnneks olgu! Siis ma tean ka need tundmised, mida on südames ja peas enne jooksu ja jooksu järele. Minagi jooksin, kui palju noorem olin, aga täna päev see enam ei õnnestu. Ma käin jalutamas esiteks Lapimaal.

Maris ütles ...

Aitäh õnnitluste eest! Üsna uhke tunne on nüüd :)

Kati ütles ...

tubli