esmaspäev, 21. märts 2011

Tallinnas

Eelmises postituses innukalt välja reklaamitud nostalgiatripp jäi ära, see vist pole kellelegi enam uudis. Olin laevas suunaga Tallinna poole, kui sõnumeid hakkas telefoni laekuma: "Kontsert jääb ära", "Kontsert lükati edasi" jne. Kahju muidugi, aga õnneks oli mul ka muid plaane ja toredaid kohtumisi graafikus, nii et reis läks igati asja ette.

Halvasti läks ainult mu suure lubadusega raamatupoode vältida. Jälle "kogemata" koperdasin Solarise Apollosse, jalutasin silmade vilades riiulite vahel ja näppisin ilusaid ja huvitavaid raamatuid - võtsin kätte, sirvisin, ohkasin, lugesin mõned laused ja panin käest ära. Kogu aeg peas kummitamas mõte, et peaks enne eelmised läbi lugema kui uusi soetada. Ja lõpuks jäin kahe raamatu peale pidama - Minu Eesti osa 2 ja Roy Strideri "Himaalaja jutud".
Et ennast siiski mitte ainult maha teha, pean ka häid asju esile tõstma. Nimelt raamatute lugemise ja muude asjade lõpuleviimise osas on mul ka häid näited - viimaks ometi sain ühe vastikult raske pusle kokku (no kes mõtles välja, et pool puslest on sinine taevas, kus tükkidel ei ole mingeid erinevusi), lugesin Tallinnas peaaegu läbi Kivirähu "Pagari piparkoogi" (üks peatükk jäi lugemata, sest pidin laeva peale minema) ning peagi olen ka lõpule jõudmas "Minu Eesti vol 2" lugemisega. Juhhei! Kui ma samasuguse hooga jätkan, siis ei peaks varsti enam ühtegi lõpetamata projekti või lahtist otsa olema.

Kommentaare ei ole: