neljapäev, 3. veebruar 2011

Kasside toimetamisi

Olin täna kodukontoris - pidin homseks ühe analüüsi/prese valmis saama ja kodus on hea rahulik keskenduda. Täpselt selle hetkeni kuni Laku tuleb läpaka klahvidele jalutama. Tegi täna mu Outlooki kalendrisse koosoleku nimega "åä". Samale kellaajale, kuhu mu esimees oli broneerinud mulle arenguvestluse. Vabandust, see arenguvestluse kellaaeg ei sobi, kuna mul on oma kassiga kohtumine.

Tuleb muide välja, et Peemot on suisa smooth operator. Mulle on alati pisut nalja pakkunud Peemoti komme enne lauale hüppamist kolm-neli korda kõrgust mõõta ja peaaegu-hüppeid teha. Aga siis nägin ma sellist videot ja tõdesin, et Peemot on täielik kõrgushüppaja.

Ja Naukku vahib päevad läbi telekat. Nii kui teleka sisse lülitad, on kass kohal ja jõllitab ekraani. Vahel ronib päris lähedale või üritab teleka tagant neid liikuvaid objekte leida.. Koguaeg mingi häda, vaadata ei saa, sest üks karvane tüüp muudkui virvendab ees :)

Kommentaare ei ole: