neljapäev, 18. oktoober 2007

Puupaku seiklused

Teen kiire sissekande eilse tantsutrenni asjus. Kiirelt hommikul tööl, enne kui teised näevad.

Läksin eile katsetuse mõttes salsa hiphop tundi. Enda liigutamine ju positiivne asi ja tantsimine üleüldse tore. Niisuguste mõtetega ma sinna suundusin.

Esiteks palun kujutage ette mind, 176cm ja selline kobakas nagu ma olen - senini käinud kas kossu-, võrgu- või sulkatrennis (ok väiksena tegin ka peotantsu, aga see ei loe!).

Kohapeal oli esimene üllatus see, et meestreenerit polnud kohal ja asendajaks oli pisike särtsakas brasiillanna (siinkohas kujutage võrdluseks jälle ette mind, pikk kaame põhjamaa latt). Naine tegi selliseid sheikimise liigutusi, et ma küll kõigele pihta ei saanud. Puusad mul siiski liiguvad, aga õlavööde mitte. Eriti kui õlgu peab liigutama kiirelt ja eri suunas ja puusad samal ajal paigal hoidma. Whaaaat? Ma nägin välja nagu lehm ballettitunnis. Muidugi saali kaks seina olid peegleid täis, nii et sunniviisiliselt pidi ennast ka peeglist vaatama.
Teiseks mul pole ausalt öeldes eriti seda materjali, mida sheikida. Huumor.

Aga ega ma väga löödud pole, järgmine kord üritan uuesti ja loodan, et seekord on kohal meestreener, kes väga seksikaid liigutusi ei õpeta.

Kommentaare ei ole: