esmaspäev, 17. august 2009

Operatsioon Magamistuba: millest asi alguse sai

Esialgne tööle naasmise šokk hakkab vaikselt üle minema ja eluvaim sisse tulema. Sügise lähenemine ja töörütmi taasleidmine innustab kindlasti paljusid alustama uusi harrastusi, tervislikke eluviise või muud taolist. Ega ka mina pole erand - näpud hakkasid vaikselt sügelema, et mida siis teeks pikkadel ja pimedatel sügisõhtutel.

Kaalusin esialgu mingit tantsutrenni. Aga viimased kogemused puupakuna ei julgustanud mind eriti. Lõin seega käega. Järgmiseks ma mõtlesin, et kuidas oleks mingi rahvaülikooli kursusega. Sirvisin isegi postis tulnud kursuste loetelu läbi, aga miski ei inspireerinud piisavalt. Umbes nagu paha siga - mitu viga.

Kus aga häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Postis saabus Ikea kataloog! Uurisin erinevaid sisustusstiile ja mööblitükke, tekstiile ja diivanipatju, ja tundsin kuidas süda hakkas kiiremini pekslema - see ongi minu projekt! Otse minu nina ees - magamistoa sisustuse upgreidimine!

Miks siis upgrade, selle asemel et täiesti puhtalt lehelt alustada? Esiteks ma olen rahul seinte värvi ja voodi stiiliga. See on juba suur pluss, nendega oleks muidu räigelt tööd. Samuti magamistoas asuvad kaks kummutit on täiesti sobilikud ja nende sisu lausa korda tehtud ja hästi organiseeritud.

Siis aga algavad probleemid. Ma tükk aega mõtlesin, et kas ma julgen blogis veel pilte välja käia, sest need on "Before". Ja et ikka aus olla, siis ma jätsin enne pildistamist kõik asjad nagu on, ehk siis isegi ei koristanud. Ja noh päris jube ikka näeb see välja. Aga siis ma jõudsin järelduseni, et suurim osa mu blogi lugejatest teavad nagunii, milline väike põrsas ma olen ja millises seapesas ma elan, nii et pole ehk hullu, elate üle!

Läheb siis lahti, probleem number üks. Sein kummuti kohal on täiesti blaaah. Nii igav. Ja kummuti peal ei ole ka muud kui tööpäeva riided, mis näeb muidugi suhteliselt horror välja. Prügikast keset põrandat mulle ka üldse ei meeldi.



Lahendust ma veel ei ole välja mõelnud, aga mulle tundub, et see saab olema üks tore protsess. Üks asi on selge - mingit linikut kummuti peale panna ei saa, sest kassid käivad seal lebotamas ja ohoo seda karvade määra. Ja linikust neid hiljem välja ei saa, see on proovitud värk.

Lähme järgmise probleemi juurde. Kapp irvitab. Kinnitussüsteem läks suvel katki ja huvitaval kombel pole siiani korda läinud. Peab vist midagi ette võtma ja mu ehitus- ja remonditöödealaselt konsultandilt nõu küsima.



Probleem kolm ei ole sisuliselt mingi ääretu katastroof. Lihtsalt kingadele oleks vaja rohkem ruumi. Aki käis kunagi välja idee, et riidekapi põhja saab teha ühe riiuli juurde, nii mahuks kingad lausa kahele "korrusele". Pildil on muide ka kass, eks otsige üles, kui piltmõistatused huvi pakuvad :)



Neljas probleem on meid kummitanud juba kolimisest peale. Voodi ja öökapid võtavad magamistoa laiusest nii palju ruumi, et seinakapi uks ei mahu avanema. Kapis on tegelikult harva kasutatavad asjad, sellepärast olemegi siiani probleemi seedinud. Päris iga päev pole olnud vaja ust lahti kiskuda. Nüüd aga on kraam korteris kumuleerunud ja kogu seda kappi võiks efektiivsemalt kasutada. Need konkreetsed öökapid pole pealegi kunagi minu lemmikud olnud - juba ammu oligi meil idee neid liivapaberiga lihvida ja tumedamaks peitsida. Midagi pole paraku toimunud. Nüüd ma mõtlen, et äkki võiks need hoopis kitsamate vastu välja vahetada. Peab mõtlema.
(Sorry about the mess piltidel)





Ja viimane probleem - I'm sooo over these kardinad. Punane on õige värv, aga need näevad välja nii elutud. Ja muidugi kardinate vahelt irvitav ruloo pole ka eriliselt kaunis, seega võiks kardinad vähemalt ette tõmmata.



Selle projekti jaoks muidugi raha pole üleliia. Kitsi nagu ma olen, üritan võimalikult soodukalt toime tulla. Samas tahaks ka midagi ilusat ja hingele!
Aga välja tuleb kindlasti nagu alati ;)

Kommentaare ei ole: