kolmapäev, 12. august 2009

Hapukurgihooaeg?

Iga päev loen korra või paar Postimees Online'i. Et ikka ka Eesti asjadega kursis olla ja nii. Üldiselt olen rahul olnud, kuigi muidugi igasugu jamauudiseid on seal ka. Täna õhtul aga tuli neid kuidagi nii räigelt järjest, et täitsa uskumatu.

Esiteks, peauudis: suurte punaste trükitähtedega SAJANDI SUURMÄNG! Ja siis väiksemalt peale seda, et Brasiilia asus Eesti vastu juhtima. No esiteks mis sajandi suurmäng, sõpruskohtumine ju. Okei on kõvad vennad muidugi need brasiillased, aga siiski, peauudis? Rääkimata muidugi sellest, et tulemus pole ka vist kellelegi eriline üllatus. Aga no olgu, ma ju spordist ikkagi väga midagi ei tea ja äkki ongi ikkagi sajandi suurmäng.

Skrollin allapoole. Natuke majandusest, autoõnnetustest ja muud taolist. Suht normaalne. Aga siis järsku TADAA - videouudis: brasiillased ei tea Eestist midagi. Ohohoo ma ütlen. Sisu muide oli selline, et brasiilia jalgpallurid pole eesti mängijaist muhvigi kuulnud, aga no siiski üritavad vastast mitte alahinnata. Väga armas neist.

Okei, järgmiseks tuli natuke Venemaad, pisut ilma ja olulisi siseuudiseid. Siis muidugi jälle plärts! Brasiilia treener kiitis Lilleküla staadionit ja Savisaar läheb mängu vaatama ja spetsid arvavad, et Eestil tekib šansse. Sel hetkel asi mind enam ei šokeerinud. Ilmselgelt ikkagi mingi sajandi suursündmus on käsil ja sellest peab siis ka uudiseid olema. Samas stiilis nagu siin eelmisel nädalal ajakirjandus hullus teemal, et Madonna kontserdi tõttu on kogu Helsingi omadega sassis!! (Ma ei nõustunud üldse sellega, mul oli kõik korras, aitäh küsimast.) Ja tohhoo pele, mis siis lahti läks, kui Madonna arvatav mänedžer käis spordipoest viis paari mikrošortse ostmas! Ja Madonnal olid need VÕIB-OLLA kontserdil ka seljas!! Sellest asjast oli ikka kirjutatud pikke reportaaže ja piltidega analüüse. Aga see selleks. Lähme Postimehe juurde tagasi.

Ilmselgelt olen jõudnud meelelahutusuudisteni. Vana-Egiptuses oli oma "Michael Jackson"? See on siiski ikkagi hulga parem uudis kui see, et mingi ameerika perekond nägi Jacksoni nägu ilmuvat oma õuel kasvava puu oksakohta. Mina uurisin sellest tehtud pilti küll üht- ja teistpidi, aga no ei näinud kuskil Jacksonit.

Siis jälle tagasi tõsisemate teemade juurde. Arctic Sea ja masu ja krimiuudised. Täiesti tavaline ja okei sisu. Kuni jälle padamm! Iisraeli vetes nähti näkki? Jälle mingi elu24 küsimärgiga lõppev pealkiri. Palun unustage need küsimärgid. Täielik kollane ajakirjandus, ma ei või.

Viimasena tuletas mulle ikkagi sajandi suurmängu (!!) meelde järgmine uudis: "Kaká: me ei eksinud Tallinnas, lihtsalt massöör väsis ära" Uuriv ajakirjandus ikkagi. Terav analüüs väga päevakohasel teemal. Aga mul vaikselt nagu tuleb kuskilt selline pisikene mõte, et issandjumal kas nagu midagi MUUD ei toimu kui Brasiilia jalgpallurite külastus Eestisse?

Phuuhh. Tänan tähelepanu eest.

3 kommentaari:

Kati ütles ...

See on ju Postimees ja Eesti ajakirjandus:))

Maris ütles ...

Nojah ma ilmselt naiivselt ootasin mingit taset..
Aga kust ma nüüd siis uudiseid loen? ;(

Kati ütles ...

Ega väga nagu mujalt polegi vist lugeda..aga eks kirjutavad seda ju, mis parajasti suur ja kust saab lugusid "imeda"..