reede, 4. juuli 2008

Bling Bling!

Juhhei, käisin algava puhkuse auks keset tööpäeva shoppamas :)

Esiteks suundusin huvitavasse ehtepoodi, kust kogemata hüppas kotti bling-bling-sõrmus. Värvivariantidena olid ka türkiis ja violetne, ent mina muidugi otsustasin ikka roosa kasuks :)

Järgmine peatus oli Gina Tricot, kus ma olen juba mitu korda tiirutanud, ent mitte midagi head leidnud. Seekord läksin õnge ja kinnitasin endale, et mul on tingimata vaja veel üht sportlikku suvist toppi. Pildilt pole eriti näha, aga tumesinise osa all on samasugune valge.

Nonii, oligi jälle üks mõttetu postitus. Sorri, mul pole tööl enam midagi teha, ent koju ei julge ka nii varakult hiilida :)

Ilusat päikesepaistelist suve!

1 kommentaar:

Kati ütles ...

UU..väga bling bling..ma oma kella ostuni pole veel saanud..aga võtan ka lähipäevil ette vast..