kolmapäev, 1. august 2012

Puhkepäev Porvoos

Juhhei, nüüd meil on ventilatsioonikanalite jaoks augud esimeselt korruselt keldrisse olemas! Natuke saime eile ka pööningul kanaleid edendatud, kuigi see on endiselt aegaviiv töö. Näiteks eile läks kolme meetri kanali paigaldamiseks kolm tundi. Osaliselt olime muidugi ka ise tumba-jumbad ja tegime paar asja alustuseks valesti. Ja loomulikult kehtib siinkohal reegel, et mis valesti, see uuesti!

Aga mitte sellest ei kavatsenud ma kirjutada. Tahtsin rääkida laupäevasest väljasõidust Porvoosse. Ilm oli ilus, liiga palav metsatööks, nii et võtsime ausa puhkepäeva. Porvoo oli jälle mõnus oma tuntud headuses - pisikese vanalinna puumajakesed, butiigid, kohvikud ja laisalt voolav jõgi. Sisustusbutiikide stiil oli minu jaoks ehk pisut liiga country romantic, aga siiski oli huvitav neid uurida. Põnevad olid ka teed, kohvi, maiustusi ja muid toiduaineid pakkuvad pisikesed poekesed.

Lõunat nautisime Timbaali-nimelise restorani varjulises siseõues. Tegemist on Soome ainsa tigudele spetsialiseerunud restoraniga ja need elukad olid seal ka ühes akvaariumis jälgitavad. Tegelikult pakuvad nad ka muid roogi, mis on eriti sobiv mulle, sest ma ei ole veel päris kindel, kuidas ma tigudesse toidulaual suhtun.

Kiriku kõrval asuvast Väikese Šokolaadivabriku (Pieni Suklaatehdas) poest leidsime magustoiduks värsked šokolaadimuffinid ja šokolaadikohvi (siin oleks nagu mingi teema.. :)) ja kaasa ostsin veel imehead maasikašokolaadi. Pood ise oli ka tõesti väike, sisse mahtus enamvähem neli inimest kõrvuti seisma ja siis oli ka keeramisega raskusi. Positiivselt poolelt pean ära mainima, et nende samal hommikul küpsetatud muffini sai vaid 1,50 € eest. Kesklinna Wayne'sis on taoline toode umbes kolm korda kallim ja tõenäoliselt ka juba paar päeva vitriinis seisnud. Võib-olla on hea, et mul siin väga lähedal ei ole väikse šokolaadivabriku kohvikut, sest ma käiks sealt vist küll koguaeg muffineid koju tassimas ...

Aitab jutust, siin ka pildikesi.

Lillede ilu Porvoos:

IMG_0195.jpg

Sillal:

IMG_0197.jpg

Vanalinna tänavail:

IMG_0199.jpg

IMG_0203.jpg

Köögitarvete pood:

IMG_0200.jpg

Silt linnuga:

IMG_0201.jpg

IMG_0205.jpg

IMG_0207.jpg

Majakesed jõekaldal:

IMG_0208.jpg

 Porvoo on ilus, soovitan kõigile!

Kommentaare ei ole: