laupäev, 8. detsember 2012

Motivatsioonipostitus

Ma alles nüüd taipasin, et ei ole siia majast praktiliselt üldse pilte pannud. Suvel käisin kaameraga toad läbi ja klõpsisin "Enne remonti" pilte. Suurimad muutused selle ajaga võrreldes on see, et kaos on suurenenud :D Mis sest, et piltide peal oleme just kolinud ja kraami vedeleb kõikvõimalikes kohtades. Ärge pange pahaks eks, mul lihtsalt ei ole kohta, kuhu need asjad panna.

See on ülemise korruse väike magamistuba, praegu kasutuses elutoana (ja vaadake kus Naukku istub):

P6027325.jpg

Teisest suunast ka:

P6027324.jpg

Praegu on kapp lahti monteeritud ja selle asemel on allkorrusele minevad ventilatsioonitorud ja elektrijuhtmed. Ning vana köögilaud, mis ootab prügimäele minekut.
Ma ei pea vist mainima, et tapeedi vahetame ära :)

Ülemise korruse esik:
P6027321.jpg

Jälgige seda mõnusat retrolampi muide! Ma juba mõtlesin, et tahaks selle alles jätta ja sellele mingi sobiva koha leida, aga siiani pole välja mõelnud, et mis tuppa ma sellise kaheksakümnendate looki teeks.
Pildi peal otse on uks väiksesse magamistuppa, selle kõrval vasakul suur magamistuba ning paremal köögiuks. Viimast enam ei ole, sest köök jääb igast suunast avatuks.

Elutoast on vaade selline:

P6027298.jpg

Ja tegelikult siin on ka muudatusi, katuselauad on ära võetud ning sein elutoa ja köögi vahel on jäädavalt haihtunud. Vasakut kätt paistab natuke wc sein, mille järgmiseks maha võtame. Kohe kui ma terveks saan!

Nii, see on alumise korruse tulevane "man cave", praegune ladu.

P5307284.jpg

Siin on veel kõik kolimiskastid ja -kotid ja mööblitükid laiali.

Ja see on katlaruum, ehk siis tehniline ruum. Siin on veemahuti ja boiler ja tulevikus tõenäoliselt osa aia- ja õuekraamist, mis garaaži ei mahu.

P5307282.jpg

Magamistoast ja köögist on varemgi pilte olnud, siia neid enam toppima ei hakanud. Puudu on veel pildid vannitubadest ja saunast, kaminatoast, garderoobist, esikust ning minu suurepärasest pesutoast. Või mismoodi kutsutakse seda ruumi, kus on pesumasin, koristusvahendid ja kus pesu kuivab? Selline kodinhoitohuone ehk koduhooldustuba on minuarust suhteliselt soomelik värk, ma küll Eestis sellest enne kuulnud ei olnud. Aga mulle väga meeldib, äärmiselt mõistlik idee!

Mõnevõrra tööd on vaja teha, et majast päris meie nägu ja tegu elamine saaks, või mis? Ja et need kaosehunnikud oma koha leiaksid! Köök on esimene samm selles suunas ja ma olen sellega nii rahul. Muidugi vajab köök veel viimistlemist (põrand, tagasein, kardinad jne), aga peamine, et kõik funktsioneerib. Asjad on kappides, köögimasinad töötavad ning kaos on kadunud. Ma arvan, et lähen ja naudin seda köögivaadet ja keedan endale tassikese teed :D

Väga loodan, et kevadel oleme remondi osas väga tublid ja et varsti on elamine juba selles seisus, et saab külalisi kutsuda. Praegu lihtsalt pole teid kuhugi panna, kahjuks küll :) Ja sellepärast ongi see motivatsioonipostitus, ma šokeerin ennast nende piltidega, et remont kiiremalt sujuks :)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hei,

Kui me olime kolinud ja sõbranna külla tuli, siis kohe uuris, et kas meil on majapidamisruum olemas (tema majas ei ole ja ta tunneb sellest suurt puudust). Mina sain aga jaatavalt vastata. Meil on selline ruum, kus on musta pesu kast, pesumasin, kraanikauss, pesurest pesu kuivatamiseks ja triikimislaud. Samas on ka dušinurk ja pääs sauna leiliruumi. Meie kutsume seda pesuruumiks, kuna esiteks saame seal ennast pesta ja teiseks saab seal pesu pesta, kuivatada ja triikida :)

Igatahes väga tore on teie remondialaseid edusamme jälgida. Tõsi ta on, et I pildil jäi pilk tapeedile pidama. Tekkis juba väike mõttepaus, kuniks pildiallkirja lugesin :)

Jõudu-jaksu ja ilusat jõuluootust,
Triin L.

Maris ütles ...

Hellou Triin! Sina ikka aitad mind eestikeelsete sõnadega, aitäh :)

Mul on olnud veel võimalus mahutada majapidamisruumi kõrge kapp ja sinna kõik linad, rätikud ja muud kodutekstiilid paigaldada. Täielik idüll tõesti, eriti kui võrrelda varasemaga, kus nt linad ja tekikotid olid riidekapis või kummutis ja mitte üldse ära ei mahtunud.
Oleks põnev ka teie elamist ja loomulikult ka sind ja pisiperet (või kas nad on juba suured? :D) näha, millalgi meil oli see ka mõtteis, aga no teostuseni pole jõudnud.

Ilusat jõuluootust ka sulle ja perele!

Anonüümne ütles ...

Jajaa, meil ka seal kapp laudlinade, käterättide jms tarvis:) On ikka hea kambrike küll!:)

Kutse ei ole aegunud, ikka ootame sind külla. Kontaktid on olemas, kui siiakanti satud, anna aga märku. Sa ei usugi, kui kiirelt aeg läheb, mul on üks laps juba kooli minemas :)

Aitäh heade soovide eest!
Triin

aimarii ütles ...

Tasapisi kõik valmiks tuleb.
Jõulu saab varsti, siis ilusad jõuluootust.