pühapäev, 16. detsember 2012

Lumesajus

Lund muudkui sajab ja sajab. Meelde tulevad laulusõnad "Keerlevaid, langevaid helbeid on täis kõik laotus ja uinuvad puud," sest just selline vaade avaneb köögiaknast. Üle põllu olevaid maju polnud päeval vaat et nähagi. Teisel pool maja võitlesid tihased reipalt tuisuga ja üritasid toidupunktis kõhtu täita, sitked linnukesed!
Eelmisel nädalavahetusel käisid meil ka bambid külas. Kaks metskitse tulid tagaõuele, sõid heina ja näkitsesid lume alt mustikavarsi. Ja peagi kalpsasid kõrgete hüpetega metsa suunas, sest piki teed lähenes perenaine koeraga.

Õnneks lumevangi pole me veel jäänud. Akil on varsti küll lumekoristusest siiber, sest ta on pidanud tundide kaupa väljas üksi möllama. Mina pole aidanud, sest olen vist juba kuu aega tõbine olnud, mingisuguse imepika gripi küüsis. Sellist köha pole mul viimased kümme aastat olnud. Käisin lausa arsti juures, aga tulin sama targalt tagasi - viiruslik gripp, tuleb lihtsalt oodata, et üle läheks. No kaua võib oodata!!

Jõuluaskeldused hakkavad valmis saama, postkaardid on kirjutatud ja osa kinkidest pakitud. Jõuluteemalisi dekoratsioone on sel aastal vaid minimaalselt, sest mul pole ruumi nende jaoks :) Kööki olen siiski kaks asja ära mahutanud:

Selle:

IMG_1130.jpg

Ja ühe kapiukse külge need :)

IMG_1145.jpg


Lõpetuseks üks illustratsioon. It's funny cause it's true.
Pilt on siit.
It's Funny Because It's True

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Saa ikka ruttu terveks. Mina õnneks, ptüi,ptüi,ptüi pääsenud, aga meil ka siin mõned ikka haiged ja Kadril meeletu köha juba pikemat aega. paar nädalat juba kodus töötanud.

Maris ütles ...

Aitäh! Üritan terveneda, loodan et vähemalt jõuludeks on haigus möödas.