laupäev, 15. september 2012

Külapäeval

Täna käisime külapäeval. Jah, meil toimub siin tõesti selline nähtus :) Kohaliku vabatahtliku tuletõrjeühingu majas ja selle ees õues oli sportlikke mänge lastele ja täiskasvanutele, müüdi seeni, juurvilju ja küpsetisi. Osalesime ka aiakärujooksul, sest seal oli nii innukas mängule ärgitaja, kes meie keeldumist kuulda ei võtnud :D Imehea datlikoogi ostsin sealt kaasa, nüüd oleme seda terve päeva puginud.

Minu kaks puhkepäeva kulusid töökalt. Neljapäeval olid mul siin ka efektiivsed töökäed abiks - rehitsesid, lõhkusid puid ja kärutasid kaevu veetorude kraavi täiteks mulda. Mina sain rahulikult lage pahteldada ja lihvida ning muruniidukiga askeldada. Täna olen see-eest täiesti jõuetu olnud ja pole midagi viitsinud teha. Õnneks Aki lihvis lage. Varsti ehk saab lausa värvipurkide kallale minna!

Enne seda peaks aga veel õues kraavi täitma, mulda tasandama, muru istutama ja kruusa laiali lükkama. Sellised koormad ootavad töökäsi:


Ma juba ootan esmaspäeva, et võiks kontorisse puhkama minna :)

Kommentaare ei ole: