esmaspäev, 12. oktoober 2015

Nädalavahetuse minireis

Nädalavahetusel tutvusime pildil oleva daami kodulinnaga.

IMG_9752.jpg

Meie lend väljus varakult laupäeva hommikul ja tagasi tulime pühapäeva hilisõhtul. See oli üks äärmiselt efektiivne weekend getaway :) Sai palju kilomeetreid maha jalutatud ja kõiksugu põnevat nähtud. Pilte ja juttu tuleb kohe kui mahti saan.

Hetkel tundub nimelt nagu oleks sada rauda tules: tööl on kiire, aias on kõik sügistoimetused tegemata ning vähesed vabad tunnid kaovad nagu niuhti. Ärge valesti aru saage, ma ei kurda, sest mul pole ammu olnud nii palju huvitavat käsil. (Ja ma ei mõtle üldse midagi erilist, mul on lihtsalt paar vahvat online-kursust pooleli ning mõned head raamatud ootamas :)) Aga esimest korda on mul oktoobris selline tunne, et talveväsimus ei ole veel külge hakanud. Suur osa sellest on ka tänu päikselisele sügisele.

Lõpetuseks teemakohane laul, mida eile lennukis mõtteis ümisesin :)

2 kommentaari:

iirisesõber ütles ...

Ootan põnevusega.Ei ole ise Kopenhaagenis käinud.

aimarii ütles ...

Korra olen Kopenhaagenis käinud ja näinud ka väikese mereneitsi.
Sama siin. Sügis on olnud ilus ja palju päikest.