kolmapäev, 11. veebruar 2015

Keep planting to find out which one grows

Üle-eelmises postituses mainitud programmeerimiskursus on osutunud vägagi huvitavaks! Peab päris korralikult probleemilahendusega tegelema. Kursus on mõeldud nii lastele kui täiskasvanutele ja vahel küll tundub, et liiga palju mämmutatakse. Samas pigem nii, kui et liiga kiirelt edasi võetaks.
Igatahes olen lausa suure huviga sellega tegelenud, kes oleks arvanud, et õppimine nii põnev on. Vahel näen isegi unes, kuidas kursuse ülesandeid lahendan :D

Eile ja täna on kevadist ilma antud! Ka sel aastal on seega lootust, et lumi ära sulab :) Päikeselaikudest olid meil siin kõik vaimustuses:

20150211_111320

20150211_111317

Ja teate, ka mina olen kevadeks valmistunud. Vaat nii:

20150128_234306

Läksin vist seemnetellimusega natuke liiale ... :) Pildil ei ole kusjuures veel kõik seemned. Kokku lugesin 14 erinevat lille (nii ühe- kui mitmeaastaseid) ja lisaks täiendasin eelmiste aastate varusid veel kolme uue köögiviljaga. Nimelt on sel aastal plaanis katsetada nii ubade kui suhkruhernete kasvatust. Mulle uus tutvus on ka salatkress - mille seemned juba viskasin kaussi kasvama:

20150203_183147

20150203_183202

Kohe sain ka kaks õppetundi: esiteks neid seemneid tuleks panna kõvasti rohkem ja teiseks, juhendis mainitud paberrätik on kasvualuseks siiski liiga kähku kuivav materjal. Teine üritus tuleb ilmselt teha ikkagi õhukese mullakihiga. Siis peaks leiva peale pisikesi sinepimaitselisi varsi saama.

Ka argentiina raudürt sai külvatud ning külv läks täna kuuks ajaks külmkappi parema idanemise ootuses. Sellised trikid ja nipid mul siin, hoiame pöialt, et neist ka kasu on! Üleüldse esimest korda kasvatan lilli seemnest (kui peiulilled välja arvata) ja tegelen ettekasvatusega. Kui isegi pooltest liikidest asja saaks, siis ma oleks väga rahul.

P.S. Pealkirja laulu mäletate? :)

4 kommentaari:

Kati ütles ...

Ma just ootan et korralik lumi maha tuleks, saaks kordki suusad alla. Meil linnas pmt must maa, samas maal oli ilus lumi just nädalavahetusel. Tahan lund!!!

aimarii ütles ...

Ei mina veel mõtle midagi seemneid. Puhkan nagu sinu kass ja naudin lumest ja talvest. Palju meil lund ongi. Siin pole veel kevadlillideaeg.

Maris ütles ...

Kati, kas said suusatama? Meil oli täna küll jälle sula, räästad muudkui tilguvad.. Varsti hakkab lausa maa paistma lume alt.

Aimarii, talv on sinu kandis väga ilus! Ma naudin ka seda sinu piltide kaudu :)

Kati ütles ...

No kus:(? Tallinnas must maa, täielikult. Lumest pole haisugi. Kui kuskil ongi ja öeldakse et suusatada saab, siis palutakse tulla treening suusaga, et mitte põhja ära kraapida. Täielik frustratsioon. Ma pole ei mäele ega tavalisele rajale saanud ja vaadates aknast välja, siis ilmselt jääbki vahele. Pigem on kevad, mitte talv.