pühapäev, 25. september 2011

Suurpuhastus

Terve nädavahetuse oleme teinud suurpuhastust ja natuke ka korteri "ülesvuntsimist". Müügimõtted on peas, aga eks näis, millistest müügisummadest maakler meile järgmisel nädalal räägib. Põhiline on aga see, et enne suurpuhastust ma ei teadnudki, kui palju kola ja mustust meil siin on :D

Oleme põrandaid ja seinu küürinud (siinkohal tervitused Peemotile, kellele meeldib kassitoitu enne söömist loopida..), köögikappe ja kodumasinaid läikima löönud, hulgaliselt prügi ja kasutuskõlbmatuid asju minema visanud, sättinud riiulitel ja öökappidel olevaid asju korda, võtnud tolmu uskumatutest kohtadest (kõik kapipealsed on eriti meeldivad selles suhtes). Aki on uue köögikubu ümber kappi ehitanud ja praegugi saeb väljas põrandaliiste. Natuke koomiline, et viimased pisikesed liistutükid saavad oma koha alles siis, kui peas on kolimismõtted ;)

Vannituba ja wc-d ründasin ma lapi ja puhastusvahendiga juba eelmisel nädalavahetusel, nii et vähemalt see on tehtud. Ees ootab veel saun, eks ma pean varsti sinna saunalava alla roomama minema..

Aga kes siis jaksab koguaeg tööd teha ilma lõbuta. Eile käisime meie kaheksanda aastapäeva puhul väljas söömas. Restoran Alia asub imekaunis puuvillas Mustikkamaa saarel ja pakub hõrke roogi ja muuhulgas ka väga head teenindust, selle eest hinne 5+.

Ja kui mul kõigest muust veel aega üle jääb, siis süvenen George R.R. Martini ülihead fantaasiasarja - A Song of Ice and Fire - lugema. Esimese raamatu (A Game Of Thrones) sain just läbi ja teine (A Clash Of Kings) on lugemisel. Nendest on ilmselt ka eestikeelsed tõlked müügil. Sari väärib tõesti kõiki neid kiidusõnu, mida mitmed kriitikud on teostest rääkides kasutanud.

8 kommentaari:

Kati ütles ...

Õnnitlused aastapäeva puhul!Meil tibakene veel oodata ja siis jõuame järgi...

Maris ütles ...

Aitäh :) Ja teile ka juba ette õnnitlused!

Anonüümne ütles ...

Minu poolt ka aastapäevaõnnitlused! Nüüd meenus, et mul jäi kunagi kusagilt (ju ikka siit blogist) silma, et te minu sünnipäeva paiku kohtusite:)

Nii vahva on lugeda, kui kirjutad puuvilladest (vrd puuvill) :)

Ja kui juba kolimisest juttu oli, siis minul tekkis kohe küsimus, et kas uut elamist on vaja seetõttu, et praeguses liiga vähe lastetube on?:P
Triin

Maris ütles ...

Mismoodi siis öeldakse, puust villa või? :D Mitte ei tea enam. Puitvilla, puidust villa? Või kas kõik villad ongi defaultina puidust, nii et seda ei pea mainima? Aargh..

Aitäh Triin õnnitluste eest! Ja tegelikult meie kasside egod ei mahu ridamajakorterisse ära, sellepärast on vaja rohkem ruumi :)

Anonüümne ütles ...

Vot ma hakkasin ka tegelikult nende villade üle juurdlema ja arvan, et puitvilla ja puidust villa on OK. Ei ole nad defaultina puidust, nii et mainitakse ikka.

Ma ei ole ka keeleteadlane ja see pole üldsegi kriitika, mis ma siin kirjutasin. Nii arvasingi, et puuvilla kõlab vahvalt. Ei ole päris korrektne, aga kõik saavad aru, mida mõeldud :)

Ja elamise osas nr 2 mõte oligi, et vahest kuidagi kassidega seoses hakkate kolima:)

Kui ma nüüd siia juba kirjutasin, siis ütlen veel ühe asja ära. Augustis avati Sänna taevarada. Sina vist liikusid sealkandis? Igatahes kui ma seda uudist lugesin, siis läks mõte kohe Sinu peale ja et kas Sa tead sellise uue matkaraja olemasolust? Kui ei, ja pakub huvi, siis googelda!
Triin

Kati ütles ...

Räägi, räägi, et kassid ära ei mahu:)

Maris ütles ...

Tegelikult mul tuli täna hommikul rongis sõites meelde, et häärber oleks vast selle maja kohta hoopis parem sõna! :)

Polnud kuulnud taevarajast, aga uurisin nüüd sinu vihje põhjal googlest järgi. Peab kunagi ka päriselt järgi uurima, millega tegu.

Anonüümne ütles ...

Ma nüüd vaatasin selle Alia pilte ja tõesti, häärber sobib hästi - tubli!:) Sellist kohta külastaks isegi, nii stiilne, kaunis ja kutsuv näis.
Triin