laupäev, 1. jaanuar 2011

2010 blogistatistikat

Jälle on käes aeg uurida mu blogi numbrites.

Terve aasta jooksul olen teinud 97 postitust, mis on peaaegu kaks teksti nädalas. Märgatavalt vähem siiski kui 2009 aastal, mil sain maha lausa 140 postitusega. Samas kindlasti sel aastal on blogisse pilte tulnud kordades rohkem, ja see iseenesest võtab mul rohkem aega, kui pelgalt teksti üles lükata.

Selge on muidugi taas see, et mul ei ole kuigi kuulus blogi, peamiselt niisama enda jaoks nikerdan ja aadressi kuskil välja ei reklaami. Ent mingeid külastajanumbreid siiski mul on (Google Analyticsi põhjal). Aastas tehti blogisse kokku üle 5400 visiidi, mis on 63% rohkem kui 2009. Unikaalseid külastajaid (või tegelikult brausereid) oli 3520.

Blogisse tullakse peamiselt muidugi Eestist ja Soomest, ent satutakse ka näiteks USAst, Norrast, Inglismaalt, Prantsusmaalt, Kanadast ja nii edasi. USAst tullakse minuarust peamiselt Bloggeri kaudu, ehk siis Next Blog-nuppu klikkides.

Üle 60% külastajatest on käinud blogis vaid korra. See viitab faktile, et tullakse poolkogemata näiteks otsingumootorite kaudu. Protsentuaalselt on selliste juhukülaliste määr sel aastal hästi suur, eelmisel aastal oli see näiteks alla poole.

Samast faktist räägib ka Traffic Sources Overview - kasvanud on otsingumootorite kaudu blogisse sattunute osa, mis moodustab nüüd neljandiku, aastal 2009 aga umbes 20%. Endiselt üle poole külastustest tuleb teistelt lehekülgedelt linkide kaudu ja alla 20% otse blogisse.

Peamiste otsingusõnade nimekirja juhib kindlalt "assoorid". Sellele järgnevad maris jahub ja marisjahub. Populaarsuselt järgmised on olnud küüslauk, norra reis, kuidas teha piparkoogimaja, lumetööd, seurasaari, kevadpüha ja preikestolen.

Huvitavaid otsisõnu on mitmeid, näiteks taolised: sain täiega kotti, sinepiga kaalust alla, tere tali, vaal eluviis?, fairy- juuksed läikima, juuksur maris paidest.

Loodan, et ka sel aastal saan mahti vähemalt samapalju postitusi teha ja et need ka huvitava sisuga oleks :) Ehk teisisõnu, et oleks aega ja tahtmist silmad lahti ringi käia ja maailma uurida.

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Mina igaljuhul ootan põnevusega uusi jutte. Mul ka statistika nüüd küljes, aga paari kuu oma pole siin mõtet lahti kirjutama hakata, kuigi riigid kust käiekase on meil sarnased:)