reede, 11. juuni 2010

Tõbi - tõve - tõtt?

Jee, olen mingi tõve külge saanud. Asi algas kergest kurguvalust ja arenes edasi palavikuks, pea-, lihas- ja räigeks kurguvaluks. Loll nagu ma olen, roomasin eile veel pärastlõunal ühele tööseminarile üht lühikest presentatsiooni pidama. Asendamatu nagu ma olen eks.. See oli ikka viga, õhtul oli päris kehv olla. Aga õnneks öösel sain üllatavalt hästi magada ja täna tuleb veel karmist peavalust ja kurguvalust üle saada.

Igatahes just õigel ajal ikka tulevad need taudid. Eile õhtupoolikul oli nimelt firma kevadpiknik Suomenlinnas, kaasa võeti jooki-sööki kui ka igasuguseid murumänge. Ilm oli mõnusalt päikesepaisteline ja soe. Aga muidugi mis mul sellest, soigusin kodus teki all ja lürpisin teed.

Õnneks on olemas hommikutelevisioon ja jalgpalli MM hakkab ka peale. Vähemalt mingit tegevust diivanil lebasklemise lisaks. Esmaspäeval loodan igatahes tagasi rivis olla, sest ees ootab päevane koolitus-/planeerimisreis Tallinna. Sellest ei tahaks kuidagi ilma jääda.

P.S. Vaatasin Eesti Keele Instituudi keelenõuandelehelt üle, õige käänamine käib: tõbi - tõve - tõbe. Ja mitmuse omastava käände vorm on tõbede, mitte tõvede. Päeva infokild.

Kommentaare ei ole: