pühapäev, 6. juuni 2010

Juba jälle uus blogipostitus.. üle kahe nädala :)

Pole viimasel ajal blogi poole midagi uut kirjutanud. Ma võin end vabandada küll töökiiretega (mida tegelikult on olnud ka ja üleliiagi!), kuid tegelikult on mul õhtuti ikka mõned tunnid iseendale ka aega. Lihtsalt pole blogi poole asja teinud. Pealegi ma vaatasin oma viimaseid postitusi ja märkasin, et kõik on pildistamisreisidest. Võiks nüüd jälle vahelduseks oma haaret laiendada ja millestki muust ka kirjutada. Kuigi mul on paar korralikku hunnikut pilte arvutis, mis kindlasti ka peagi blogi poole ilmuvad ;)

Aga mis siis muidu, näiteks suvepuhkuse ootus on suur. Saime nüüd Norra reisi plaanid ka enam-vähem lukku löödud ja juulis ootab meid ees about 10 päeva autoga Norra fjorde, mägesid ja liustikke. Peale seda läheb lahti Suur Remondiprojekt - vahetame elutoas, köögis ja esikus kuldsete seitsmekümnendate mosaiikparketi uue ja moodsama vastu välja. Ja sama vaevaga värvime üle ka elutoa seinad. Praegune tumepunane on minuarust endiselt äärmiselt äge värv, aga ma pean möönma, et see teeb toast pisut liiga hämara. Nii et siirdun mingisuguse heledama värvitooni peale, kuid värvi pole veel ära otsustanud.

See nädalavahetus möödus jälle mökkil, olime Aki vanaisale tiba abiks ja nautisime muuseas sääskede rünnakuid. Krt ma ütlen, täielik horror. Õnneks taipasime mingisuguse übervõimsa Offi kaasa osta, see isegi aitas. Offi hais käis endal ka muidugi üle pea. Aga positiivne oli see, et sain pildile kaks uut linnuliiki! Laululuik ja kui õigesti liiki määrasin, siis teine oli järvekaur. Pilte tuleb ka kohe, kui need olen läbi kamminud.

Homme jälle töönädal ja kerge põnevus on ka - käimas on intervjuud minu tööalaselt lähima kolleegi kohale. Tema siirdub sügisel emapuhkusele ja sama head asendajat on kindlasti võimatu leida. Aga ma loodan, et kellegi tubli ja toreda siiski saame. Esimest korda elus olen ka intervjuudel kaasas, kindlasti küsin midagi tobedat :D

Edit: muide kiigake Aki blogi poole ka, seal on pilte ja link meie sinitihase pesakaamerale. Pesas on nüüd mitu kirjut tompu nokad laiali sööki ootamas! :)
Kaamerat saab vaadata siis sellelt lehelt, klikkides seal oleval sinitihase pildil.

Kommentaare ei ole: