teisipäev, 10. november 2009

Talvised jutud

Eelmises postituses figureerinud jänes on ilmselt hakanud mingisuguseks püsielanikuks. Pühapäeval istus ta kogu päeva õues lumehanges ja alles hämara saabudes läks liikvele - põõsaid närima. Täna ta käis esmalt keset õue taimevõrseid järamas ja seejärel võttis magamisasendi aia äärde. Hea end turvalises kohas välja puhata ja vastutasuks pabulaid jätta.

Päeva jooksul on siin meie kandis kenasti lund sadanud, teed on valged ja puud-põõsad lumekatte all. Helsingi kesklinnas oli ainult märg ja sopp, meri ikkagi lähemal. Igatahes mul on tulnud tungiv soov jõulutulesid välja riputada. Seni olen ennast jõudnud veel tagasi hoida, aga nädalavahetusel läheb lahti, olgu mis on. Kusjuures ma ei ole naabritest mitte esimene! Glögi- ning piparkoogihooaja olen ma see-eest juba eelmisel nädalal avatuks kuulutanud :P

Ilusat talveaega!

Kommentaare ei ole: