pühapäev, 22. november 2009

Operatsioon Magamistuba: tehtud!

Lõpuks ometi saab jätku mu augusti keskel välja käidud projekt - magamistoa sisustuse värskendamine. Vahepeal on olnud sellest teemast kõrvalepõikeid, näiteks esikukapi hankimine ja katkise pesumasina väljavahetamine, aga nüüd on põhjust teema juurde tagasi pöörduda!

Esiteks sai kõrvaldatud pisivead nagu näiteks irvitavad kapiuksed. Kruvisin ise muide uued kinnitused kinni. Suurim muutus on uued öökapid. Need on sellised, mida saab vajadusel voodi päise sisse lükata. Huvitav omadus muidugi, aga tõenäoliselt ma seda kunagi ei kasuta.

Üleüldine koristamine, uued kardinad ja mõned muud pisividinad (lamp, paar korvikest ja voodipesu) ning magamistoal ongi värskem ilme. Vanu pilte ma siia kellegi masendamiseks enam toppima ei hakka, kes tahab, võib neid esimese lause lingist uurida. Siin aga uued vaated.

Ärge laske end viltusest pildist häirida, ma juba ajasin selle sirgu. Sellised siis on öökapid:


Ja teises suunas poseerib meile Laku:


Kardinad:


Ja siis veel üks Aki pildistatud ja kokku pandud panoraam:


Kokkuvõtvalt võib öelda, et magamistoa tõelised omanikud on uuendustega rahul:

4 kommentaari:

Tiina L. ütles ...

Õnnitlused uue magamistoa puhul.

Aki tehtud pilt oli kui otse parimate kinnisvaramaaklerite brosüüritest.

Ilus voodipesu! Kust oled selle ostunud? Ja kassidele meeldib!

Kati ütles ...

Tuleb väga tuttav ette, mul vennal samasugune komplekt aga heledam :) ja öökappe tal pole,kuigi siin tunduvad need jummala seffid..kaunidus, kaunidus..

Maris ütles ...

Tiina: kui korterit millalgi müüma hakkame, siis ma tean, kes sellest müüvad pildid võtab :)
Voodipesu on Anttilast, mulle hirmsasti need värvid meeldivad. Aki kommenteeris, et retro nagu seitsmekümnendad :)

Kati: Voodit mõtled või? Ikea kraam, kohe igal teisel samasugune kodus :D

Kati ütles ...

Teadsin kohe et IKEA:) Ja tal nii voodi, mitmed kummutid jm kraami