kolmapäev, 11. november 2009

Rahulolematus

Tegin uue banneri. Tuli kehv. Tegin natuke ümber. Ikka tuli jama. Loobusin ja panin vana tagasi :/

Oleks vaja uut talvist pildimaterjali banneri jaoks, aga inspiratsiooni pole. Ei viitsi fotokaga välja ronida, seal on pime ja külm ja märg. Nagu oleks peale Assooride reisi pildistamiskvoot täis tulnud. Eriti reisipiltide sorteerimine ja blogisse üles riputamine pigistas mahlad välja - kuigi teisalt seda oli hirmus tore teha. Aga ju siis head asja võib ka liiga palju olla.

Tööl on ka jälle paanikaperiood. Eelmine nädal oli suht lebo ja sai kergemalt hingata, aga see oli lihtsalt petlik. Vaikus enne tormi. Nüüd mu lähim kolleeg (st tööülesannetelt) on juba teist nädalat haige (ei ole seagripp, vaid miski muu tüütu külmetus) ja kolm korda võite arvata, kes töösse upub. Teine kolleeg juba eelmisel nädalal tõstatas esile teema, et need töötajad, kes haiged pole olnud, võiksid saada preemiaks nädala puhkust. Ma ei ütle, et nüüd haige oleks tore olla, aga no ajud sellal ikkagi puhkavad sellest töökammist!
Mur!

cat
see more Lolcats and funny pictures

2 kommentaari:

Tiina L. ütles ...

Issand, kuidas sa leidsid minu pildi sellelt ajalt ku ma veel töötasin suures firmas Soomes?

Mina olin põhimötteliselt iga kuu saamas selle preemia!

Maris ütles ...

:D Panin googlesse otsisõnaks "Tiina tööl" ja nii ta tuligi.