teisipäev, 31. märts 2009

Toredad asjad

Kuigi tööl on viimasel ajal motivatsioon olnud nullilähedane, siis vabal ajal siiski leidub mitmeid asju, mis mind inspireerivad või mille üle võin puhast rõõmu tunda.

Esiteks tänane päev oli super! Töölt rongi peale minnes oli julgelt viis kraadi sooja, päike paistis ja ma jalutasin mantlihõlmad lahti ning sisemiselt naeratades. On täiesti võimalik, et ma naeratasin ka päriselt, kui nägin tänavale lillepottidesse istutatud kollaseid mininartsisse ja nende kõrval avanevaid värvikirevaid krookuseid. See viib mõtted ka oma aialapikese peale. Iga päev mõõdan silmadega kodu ees lumekatte paksust ja võin tõdeda, et see tasapisi juba kaugeneb majaseinast. Kus ta pääseb, kui täna juba räästadki tilkusid rõõmsalt.
Kui lumi on sulanud ja päike jätkuvalt majaesist kuumutab, ei peaks minema pikalt kui juba sinine kirgaslill katab vaibana muruplatsi. Pisut peale seda peaks tulema krookused - kui neid üldse mul enam aias on! Lasen end üllatada.


4. aprill 2008

Pisike ootusärevus on sees ka kodu sisustamise suhtes. Nimelt leidsin H&M Home tootevalikust meile uue vannikardina ja kaks pisikest vannitoavaipa. See võib kõlada nii tähtsusetu asjana, ent minu innukust see ei varjuta :) Kibelen juba postkontorisse paki järele (kuigi seda seal veel pole..) ning vannitoale värskemat ilmet andma.





Juba nendest asjadest piisaks minu meeleolu tõstmiseks, ent see ei ole veel kõik! Kuna minu viimase aja suur lemmik Duffy tuleb juulis meie puhkuse ajal Soome, siis ei või ju ma sellest ilma jääda! Seega tere Pori Jazz, 16.7. Selle auks viskan kohe ka ühe juutuubi lingi.

Kui Duffy on siiski alles juulis, siis juba maikuus läheme Stockholmi sõpradele külla ja see on äärmiselt tore. Võib-olla maikuus on ka siiapoole tulijaid oodata? Mine tea.. Igatahes ilusat õhtut kõigile!

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Just mõtlesin selle maikuu külastuse peale :))

Anonüümne ütles ...

Teretulemast :) Oleks väga tore.
Maris