pühapäev, 1. märts 2009

Pildikesi ühest kooselust

Varasemast köögipostitusest jäi välja meie magneteid täis topitud külmkapp. Suurem osa neist on kingiks saadud, ise oleme minuarust ainult selle Eiffeli torni toonud.



Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Mõtlesin teiega jagada teistsugust kunsti meie külmkapil. Ühel päeval oli kapi külge ilmunud järgmine koomiks:



Tõlkes on see umbes nii:
"Istun ja mõtlen tegemata kodutöödest. Nõud, must pesu, koristamine ja kontrolltööd."
"Miks ma istun ja lasen neil asjadel mind ahistada? Selle ajaga oleks ma juba kõik tööd ära teinud."
"Hop hop naine!"
"Siga saab varsti perevägivalda tunda!"

Koomiks räägib naise ja sea kooselust, peaks vist ka Päevalehes ilmuma? Igatahes Aki selle stripi sinna üles toppis. Mingi vihje peaks seal vist peituma, aru ma ei saa. Huumorivend eks, heheh.
Järgmine päev toppisin mina teise koomiksi üles. The empire strikes back, ähähää!



"Mis pundar siin on?"
"Pesu. Panin kuivama"
"Need peab sirgelt panema."
"Miks? Kuivab niigi."
"Mida tropp!"

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Päris hea:)

Maris ütles ...

Argielu rõõmud :)