laupäev, 14. märts 2009

Ostukanal ja A-rühm

Plääh, lõpuks jäin siis minagi haigeks. Kaks päeva vahtisin kuidas Aki läbi nina rääkis ja nüüd on minu kord. Üleüldine väss, raske pea, siil kurgus ja muud tüüpilised sümptomid.

Tänase hommiku olen veetnud diivanil lösutades ja telekat vaadates. Hommikuti muidugi midagi head telekast ei tule. Olen poole silmaga jälginud Muumitrolle, koduotsinguid Belizel, lumelauasõitu ja ostukanalit. Viimast kõige kauem, umbes pool tundi lausa.

Kõigepealt esitleti seal Swivel Sweeperit, mingit aku jõul toimivat põrandaharja. Võrdluseks näidati mingit ameerika stiilis tolmuimejat, et kuidas sellega on nii ebamugav koristada ja näiteks diivani alt ei saa tolmu kätte. Swivel muidugi koristab kõike ideaalselt.
En minu üllatus oli suur, kuna järgmises klipis osales ka A-rühma Mr. T! "Maybe you can hire the A-team!"
Aga jah, eks ikka Mr. T on vanast peast pehmeks hakanud. Mõelge ise, B.A. Baracus mingit turboahju reklaamimas?



Ma ei saa vist ikkagi üht korralikku postitust tehtud, mõtted hüplevad nuuskamise ja kirjutamise vahel. Jätkangi hoopis teleka seltsis, sealt tuleb nüüd umbes kolmelt kanalilt talisporti.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Peatset paranemist! Ja kasuta viinasokke!

Maris ütles ...

Aitäh! :)