pühapäev, 7. september 2008

Workaholic

Lugesin mu eelmist postitust ja kohkunult märkasin, et tegin ka eelmisel pühapäeval kodus tööd. Nii möödus ka tänane päev. Viimati olin ilmselt vaid tunnikese läpaka taga, seekord umbes viis. Ma loodan, et tegemist on vaid ajutise perioodiga ja et edaspidi saaksin ikka nädalavahetused niisama molutades mööda veeta. Õnneks mulle jätkuvalt meeldib mu töö, nii et väga hull veel lugu pole.

Tööliinil jätkates - teisipäevane Iisalmi reis läks kenasti, ilm oli seal imeilus päikeseline ja linn järvede keskel. Enamus ajast muidugi möödus meil sees istudes. Samuti sujus kenasti neljapäevane meie korraldatud seminar, ent tõesti tööaega neelasid mõlemad päevad piisavalt. Õnneks tuleval kolmapäeval olen kodukontoris, see on meil aeg-ajalt lubatud ja lausa soovitav, et saaks keskendumist nõudvaid kirjatöid või muid ettevalmistusi teha.

Praegu muust ei oskagi jahuda kui ainult tööst. Laupäeval oli sulgpall ja sellele järgnes meeleheitel osturetk Jumbos, lootsin endale neljapäevasele Cannes-gaalale midagi musta ja pidulikku selga leida (oma inimestele ehk ns peremeestele on dress code). Seeliku leidsin, ent toppi mitte, homme uus üritus. Mõni päev ju ainult veel aega.
Nüüd kiirelt magama, et minimeerida homseid siniseid silmaaluseid ja kohvivajadust.

Kommentaare ei ole: