esmaspäev, 17. märts 2008

Pariisi järelkaja ja muud uudised

Jeerum, ma vaatasin just, et olen ikka suhteliselt negatiivses toonis oma Pariisi reisi kirjeldanud. Nii hull see nüüd ka ei olnud, mulle ikka jätsid mulje kõik need suured ja maailmakuulsad ehitised :) Ja nüüd võib ka seltskonnas uhkeldada, et uuh, ma olen Eiffeli treppidest üles roninud jne ;)

Lissabonist pole mul kahjuks palju kirjutada, kuna veetsin enamuse ajast hotellis kas magades või siis koolitudes. Ilm oli seal hästi soe, 20 kraadi ja päike, nii et meie mõistes ikka suvi. Niipalju kui kohalikega ja hispaanlastega rääkisin, on see neile külm ja praegusel ajal t-särkides linna peal vedelevad turistid on nende meelest hirmus veidrad.
Jutustasin ka mõnuga hirmujutte sellest, kuidas eelmisel talvel oli Helsingis vahepeal lausa -25 kraadi.. selle peale vaadati mind ikka pisut kohkunult sellise pilguga, et kas ma olen haige, et vabatahtlikult sellises kohas elan.

Taksojuhid muide tegid linna peal mõnuga tünga, nii mulle kui ka Rootsi naisele, ent Austria mehed maksid miskipärast korrektsema summa. Takso maksis seal minu taksi järgi pea rohkem kui Helsingis ja siin on muide kallid taksod.

Mul on muide häid uudiseid ka, sain uue töökoha! Täpsemalt räägin msnis, kui huvi on :)

Kommentaare ei ole: