teisipäev, 4. detsember 2007

Piparkoogimaja pole veel valmis. Kleepisime tükid küll glasuuriga kokku, aga maja õuel pole veel jänkusid, nii et pilti ei saa üles laadida. Minu eelmises postituses välja käidud "homme on maja valmis" oli seega ülimalt optimistlik väide.

Mulle tundub, et ka meie korteri remondiga käivad asjad sarnaselt, oleme algselt hooga lubamas ja tegelikult pole siiani veel uut sauna ega köögi töötasemeid ega muhvigi :) Mañana, mañana!

Positiivne on siiski see, et auto on remondist viimaks tagasi. Ma olen juba mitmele msn-i vahendusel kurtnud, et autol läks toss välja nädal tagasi reedel ja veeti puksiiriga remonditöökoja õuele. Lisaks sellele, et mootor käimas ei püsinud, olid autol ka veel vanad vead parandamata, ehk siis juhi iste rikkis ja tagarehv hõõrus vastu autot. Jeerum, mis romu. Nüüd siis ootame arvet. Täpselt enne jõule selline kena kink siis.

Tegelikult ma pidin täna rääkima sellest, et millest sa tead, et oled vana? Sirvisin ühel päeval kohalikku teismeliste tüdrukute mainstream-ajakirja, kus tavaliste meigi- ja suhteteemade lisaks olid aasta kuumima kuti hääletustulemused. Edetabelis oli küll Brad Pitt ja Beckham ja Johnny Depp ja sellised "minu nooruse" kuumad kutid, aga võitja pilti võite vaadata näiteks siit. Jah, ma olen eelmise aastatuhande vanamutt. Ma olen totally out, kuna ma lihtsalt ei saa aru!

Akil oli samal ajal sarnane issand-kui-vana-ma-olen!-kogemus, kui tema kunagisest silmarõõmust olid sellised pildid netis (1, 2). Mis teha, aastad ja gravitatsioon teevad oma töö.

Kuna mul alati on mingit juttu linnu söögilauaga seoses, siis seekord soovitus minna vaatama looduskalender.ee lehelt linnukaamerat. Täna käis seal tihaste ja uude pisilindude lisaks mustvalge kõuts, mugis rasvatükki :)

Kommentaare ei ole: