pühapäev, 23. detsember 2007

Kauaoodatud puhkus on käes! Nii mõnus on hommikul pikalt voodis peesitada, päeval korraks poodi jalutada ja õhtul dringiklaas käes teleka ees istuda. Ja seda nädal otsa järjest!

Kõik kingid on ka juba pakitud (välja arvatud need, mis Tallinnast ostan ;)) ja ootavad homset jõulukuuse alla peitmist. Akile on mul kolm kinki, midagi suurt ja head ma ei osanud ka seekord välja mõelda, nii et kompenseerisin kvaliteedi määraga. Kassidele muide ostsime ka peene kingi, mingi masina, mis kepi otsas olevat hiirt keerutab. Meie rojud umbes kehitasid selle peale õlgu ja otsisid kuskilt nurgast välja minu vana juuksekummi ja mängisid sellega hullunult pool õhtut. Järgmine aasta saavad nad meilt kingiks karbitäie juuksekumme.

Ma olen vist oma blogipidamise jooksul ka mitu korda pidanud dieeti alustama ja ilmselt ka alustanud ja ega seekordki midagi erinevat pole. Plaan on uuest aastast (taas)alustada tervislike eluviisidega. Hetkel suuri jõulusöömaaegu oodates pole ausalt öeldes mõtet ennast mingi dieediga masendada :) Ent jaanuaris sulgpall, vähem magusat ja nii edasi, you know the drill. Räägin siis edaspidi, kuidas sellega läheb.

Aga seniseks: häid jõule, võtke endale aega puhata ja siis uuest aastast uue hooga! Tervitused ja kallistused, nii nendele, keda ehk aasta lõpul veel kohtan kui ka teistele!

Kommentaare ei ole: