pühapäev, 25. november 2007

Täna läks käima selleaastane piparkoogimaja projekt. Varusin kilo tainast, värvilisi komme ja suhkruglasuuri, valget ja rohelist. Lõikusin paberist maja sabloonid välja ja rullisin higipull otsa ees tainast.

Kõige ägedam osa muidugi oli maja dekoreerimine. Asi algas tavaliselt ja tagasihoidlikult, aknale valge glasuuriga raam ümber jne, aga mingil hetkel mökerdasin ühele seinale liigselt rohelist glasuuri. Loomulikult tuli seda asja parandada värviliste kommide lisamisega, et tähelepanu kõrvale juhtida. Lõppes asi sellega, et ma toppisin neid komme hullunult igale poole. Tulemus on kergelt hüsteeriline, aga minuarust üks piparkoogimaja peabki värviline olema!
Homme kleebime maja kokku, aga poolelioleva ehitise pilti näeb juba täna :)




Muidu on meil ka jõuluhooaeg juba alanud, viskasime maja ette männile jõulutuled ümber. Ka ilm toetab seda, +5 kraadi ja vihma kallab, tõeline white christmas!

Kuna järgmine nädalavahetus on juba esimene advent, siis muidugi arutasime Akiga ajakohalise teema üle ehk kas päkapikud meid uues kodus üles ka leiavad või mitte? Ja kuidas nad kassidest mööda saavad.. äkki ühel hommikul leiame põrandalt pisikese punase mütsikese ja Lakul paistab suunurgast midagi karvast, peaaegu nagu kellegi habe oleks ... Eks näis, loodame parimat, ma juba otsisin sussid välja ;)
Tegelikult mul juba käisid varakult päkapikud, umbes nädal tagasi. Tõid räsitud mänguhiire. Leidsin selle hommikul kinga seest. Ma loodan, et see pole märk tulevast kingisaagist või vihje selles suunas, et ma olen paha laps olnud.

Linnumajaprojektist ka update - uus liik on seekord pasknäär, laupäeval nägin kahte maapähklikausilt ära lendamas. Söödikoravad on samuti jätkuvad külalised.



1 kommentaar: