teisipäev, 20. november 2007

Ma ei tea tegelikult veel üldse, millest ma täna kirjutan. Mõtlesin lihtsalt, et publik nõuab uut kirjatükki ja seda ta peab ka saama! Kvaliteedi eest ma ei vastuta.

Täna oli muidu tüüpiline päev. Oleks olnud erilisem, kui ma oleks ennast peale tööd tantsutrenni peksnud. Aga paraku otsustasin eile määravate põhjuste sunnil (oleks pidanud säärekarvu ajama ja mul on nõmedad trenniriided), et ei hakka ikkagi minema.

Sellest võite kohe arvata, et mu lahjenduskuur läheb hästi :) Trenn käib ja söön ainult kapsaid ... NOT! Choko-kohvi määra olen küll radikaalselt vähendanud, et siiski mingid edusammud.

Tööl oli isegi üle pika aja suhteliselt rahulik, simuleerisin pool päeva töötegemist, vaatasin reedese pikkujoulu-peo pilte, koristasin oma lauda ja surfasin netis ringi. Olin väga tõhus.

Mhm. Mul pole rohkem midagi öelda. Maybe next time!

1 kommentaar: