teisipäev, 11. september 2007


Ilge jama, kirjutasin hirmus pika jutustuse meie kassidest, siis pidin vetsu minema ja enne vajutasin veel nuppu "save as draft", et tekst kaduma ei läheks, aga tutkit, viskas mind bloggerist välja ja mitte mingit drafti enam kuskil pole. Nii et täna ma ei räägi siis kassidest.

Kirjutan üleüldse Kati tungival soovil, eks muidu see plokkimine ongi läinud selliseks nagu oma kõige esimeses postituses kahtlustasin - midagi nagu ei toimu ja plokk vajubki ära. No ja ma olen laisk nagu saabas ka.

Mugin just pisikesi porgandeid ja hoian omaarust kaalu. Tööl muidugi sõin nt eile kreemitorti (töökaaslase sünnipäev) ja täna shokolaadikomme ja lisaks veel shokolaaditükke (töökaaslased käisid Moskvas ja tõid ja pealegi mul pea valutas ja hirmus magusanälg oli, a shoks oli niiii hea). Aga muidu peale selle, et ma igapäev shokolaadi söön, olen ma magusasöömise maha jätnud. Minuarust päris normaalne värk. Huvitav ainult, et ma kaalust alla ei ole veel võtnud, mingi jama on siin mängus.

Nüüd on muide tulemas tiheda graafikuga nädalalõpp, nii et mul on seega vabandus mitteplokkimiseks. Neljapäeval Tallinnas teater+margaritad, reedel Vantaal vein ja lauamängud ja laupäeval soolaleivale minek ja mingite tundmatutega sotsialiseerumine.

Porgandid saidki pakist otsa, nüüd peab plokkimise lõpetama ja midagi muud süüa otsima.

Kommentaare ei ole: