kolmapäev, 20. mai 2015

I'm walking on sunshine

Ei saa kuidagi mahti blogisse kirjutada. Horvaatia reisi viimased pildid on veel täiesti läbi vaatamata ja matkalugu lõpetamata. Niipalju kõike muud põnevat on käsil, nii et tegelikult on olukord  positiivne :)

Nädalavahetusel nautisime kallite külaliste seltskonda. Laupäeval tähistasime minu sünnipäeva ja pühapäeval käisime Roihuvuori kirsipuude pargis. Tulemus on see, et nüüd peame ka oma õue kirsipuu hankima - need on lihtsalt nii ilusad!

20150517_120020
See objekt taevas ei ole ufo, vaid osavalt kirsipuude taha peitu jäänud veetorn. Aga peaaegu nagu Independence Day :)

Vabadel hetkedel olen mässanud edx.comi online-kursusega. Kursusel on iga nädal koduste ülesannete tähtajad ja Horvaatia reis ajas mul muidugi graafiku sassi - vehkisin ülesandeid kõvasti ette teha, et rahulikult saaks puhata. Ja peale puhkust tegin natuke töid järgi. Õnneks püsisin graafikus. Nüüd on käsil "lõpueksam", mille tähtaeg on esmaspäeval. Viimane pingutus! Juba praegu võin öelda, et kursusest on kasu olnud. Teema oli Analytics Edge, ehk siis sisaldas igasugu statistilise analüüsi mudeleid.

Mul on ka pooleli üks põnev raamat: Charles Duhiggi "The Power of Habit", mis räägib harjumustest nii isiklikus elus kui ka firmade kultuuris, milline loogika on halbade harjumuste taustal ning kuidas uusi, positiivseid harjumusi ehk teisisõnu ka tahtejõudu tekitada. Raamatukogu tähtaeg läks juba mööda ja ma tunnistan nüüd ausalt üles - ma esimest korda hoian raamatut tahtlikult üle aja kinni. Pikendada ma ei saa (järjekord on) ja kord ma juba pidin sellest samast raamatust loobuma. Ootasin seejärel paar kuud, et järjekord uuesti minuni jõuaks ja saaksin raamatu jälle välja laenutada. Nii et nüüd olen paha inimene ja maksan teadlikult trahvi.

Ja loomulikult aias toimub iga päev midagi uut! Ilusa ilmaga üritame end ikka peale tööd välja ajada, et midagi nokitseda. Täna näiteks niitsin esimest korda sel aastal muru. Ei saagi aru, kuidas eelmisel suvel jaksasin seda iga nädal teha. Täna sain ainult hädise osa niidetud.
Päeva lõpuks tuleb muidugi telefoniga aias ringi joosta ja pilte teha - mis kasvab, mis õitseb?

Kollased tulbid on õide puhkenud:

20150520_200529

Samuti nartsissid:

20150520_200739

Ja siin on kaua oodatud rhododendroni õis! Eelmisel aastal kukutas taim õied küljest, sel korral paistab, et läheb paremini:

20150520_200358

Ja siin on üht-teist, mis ootab istutamist :) Pisut väetid veel. Pottides on muuhulgas päevalilled ja pruudisõled ehk tsinniad. Ning muidugi kingiks saadud aedhortensia põõsas!

20150520_200913

20150520_200904

Aga nagu juba alguses mainisin - rohkelt huvitavat tegevust pole halb asi. Mul on nii hea meel, et kevade tuleku ja valguse lisandumisega on ka minu energia hulk proportsionaalselt tõusnud. Mäletan väga hästi, kuidas sügisel vähese valguse ja külma ilmaga kaob see kõik ja jaksan ainult diivanil telekat vaadata. Nii et tuleb nüüd vastupidisest viimast võtta.

Kommentaare ei ole: