pühapäev, 20. jaanuar 2013

Nädalavahetuse remondijutud

Remont hakkab jälle vaikselt hoogu võtma. Pikem paus oli sisustatud haiguste, jõulude ja reisidega - vahelduseks hea, aga krt siin peab midagi millalgi ju valmis ka saama! Nädala sees on endiselt õhtuti niru remonti teha, eks me midagi oleme üritanud, aga põhirõhk on ikkagi nädalavahetustel. Seekord oleme tulevase vannitoa seinad maha võtnud.

IMG_1432.jpgbr />
IMG_1431.jpg

Taga paistab suurem magamistuba. Viimase pildi parempoolne ruuduke on endine wc ja vasakpoolne pisem ala garderoob. Ma tegin ka väikse joonise, kuidas see tulevikus välja hakkab nägema (pole muide ime, et minust näiteks arhitekti või kunstnikku ei saanud, joonistan ikka nagu viieaastane ;))


Vasakult siis klaasseinaga eraldatud dušš, kraanikauss, kapp ja wc-pott. Kahhelplaatide värve ja stiili pole ma siiani suutnud välja mõelda, sest ma lihtsalt ei oska poes vaadates oma vannituppa neid ette kujutada. Varsti läheb sellega kiireks.

Lõpetuseks kassipilte ka, sest kes see ikka jaksab ainult remondivaateid vahtida (meie kahjuks küll siin iga päev :))

Naukku on ennasti jälle vastu sooja ahjumüüri pressinud:

IMG_1438.jpg

Peemot on Peemot, uudishimulik nagu alati. On vist oma paarsada grammi lausa juurde võtnud, kui just kaal ei valeta.

IMG_1439.jpg

Laku see-eest ei ole eriti alla võtnud. Sööb küll kenasti dieetkrõbinaid, aga tulemust pole näha. Eks see ilmselt ongi aeglane protsess, ma ju ei tea, kaalu vähendamine on mulle endiselt täielik müsteerium :)

IMG_1459.jpg

2 kommentaari:

aimarii ütles ...

Ma näen, et tegemine varsti ei otsa saa, aga hea tuleb.
Teil on kolm kassi. Kõik nii ilusad.

Maris ütles ...

Tegemist tõesti piisab, aga usun ka et "lopussa kiitos seisoo" :)

Kassid on komplimendist meelitatud ja endaga väga rahul :)