kolmapäev, 13. juuni 2012

Lugemisvara: Minu Inglismaa

Sünnipäevakingituseks sain posu raamatuid, selle üle on mul väga hea meel :) Suur osa neist ootab veel kummuti peal, aga Minu Inglismaa võtsin sünnipäevanädalavahetuselt naastes laeva peal ette.

Tegelikult on see selline sügisõhtute raamat minuarust. Õdusas stiilis kirjutatud, lummavalt ilusate briti mägede ja järvede piirkonna kirjeldustega. Loodusest, kultuurist, kunstist ja muusikast tuleb raamatus juttu, sekka pisut ajalugu. Mulle tuli raamatut lugedes ääretu kiusatus lennupileteid broneerima hakata. Tegelikult see tuleb mulle praktiliselt iga Minu-sarja teksti lugedes :)
London on ammu minu Places To Go -nimekirjas olnud ja nüüd see tõusis seal jälle paari koha võrra. Ja loomulikult Londoni lisaks muud piirkonnad, millest raamatus juttu on - mäed ja järved, Cornwall, Kanalisaared ...

Erinevalt enamikust Minu-raamatutest polnud Minu Inglismaa eneseleidmise või silmade avanemise raamat, kus palju omi tundeid või isiklikke mõtteid kirjeldataks. Teisalt tuli tunne, et autor juba teab, kes ta on - jalad maas olev mõistlik inimene (vähemalt selline tunne mulle tuli) - kel pole vaja ekstreemseid elamusi oma elu paikapanekuks. Mägironimine ja -matkamine tegelikult on suhteliselt ekstreem, aga sellest on kirjutatud pigem kauni looduse võtmes, mitte niivõrd iseenese füüsilise või vaimse ületamise vaatenurgast. Ja mulle need maalilised loodusstseenid meeldisid. Väga hea lugemisvara.

Kommentaare ei ole: