pühapäev, 22. jaanuar 2012

Pühapäevaõhtu villaste sokkide ja raamatutega

Jälle tagasi kodus ja diivanil lambavillase teki all keras, villased sokid jalas ja läpakas süles :) Idüll täielik.
Seekordne üpris lühike Tallinna trip läks kenasti, tähistasime venna sünnipäeva restoranis kõhud täis süües ja hiljem muuhulgas Kettamaailma Ankh-Morporki lauamängu testides. Ühe raamatu jõudsin ka soetada, raamatupoes jäi nimelt silma Lennart Mere Hõbevalge. Olen alati mõelnud, et see kuulub eestlaste kultuuripagasi ja nö kohustusliku kirjanduse hulka. Poes raamatut sirvides mõtlesin küll esialgu, et kas minus on piisavalt meelekindlust selle läbi töötamiseks, sest see paistis üsna teaduslik ja sügavmõtteline. Liiga kontrastne äkki minu tavapäraste reisijuttude ja fantaasiaraamatute kõrvale? Aga eks hakkan seda millalgi lähemalt uurima (kui eelmised lugemata raamatud olen läbi lugenud :)) ja kirjutan siis blogis ka sellest.

Laevareisid on muide efektiivsed lugemise mõttes. Mis sa need paar tunnikest ikka teed. Muidugi Angry Birdsi on ka võimalik hakkida, aga mulle meeldib lugemisse süveneda. Eelmisel nädalavahetusel sain käbedalt läbi Britta Dasi Bhutanist rääkiva raamatu Päikesetõus Himaalajas ja seekord oli mul kaasas Liis Kängsepa Mina, vandersell. Tööle minnes ja töölt tulles on mul rongireiside jaoks käekotis kaasas Martini A Feast for Crows. Nii need kõik edenevad - tasapisi.

Täna õhtul on veel üht põnevikku oodata - presidendivalimiste tulemusi. Ja pigem on teine koht põnevam kui esimene, sest Niinistö on ilmselt ikkagi kindlalt võidule tüürimas. Kes aga talle teise vooru vastu läheb, kas Haavisto või Väyrynen?

Kommentaare ei ole: