reede, 6. jaanuar 2012

Plääh

Aasta algas muidu ilusti. Aga kuna ma oma eesmärkide postitusse kirjutasin midagi stiilis "neid asju lubama ma ei hakka, sest kunagi ei tea, mis elu toob" vms, siis loomulikult tõigi elu midagi. Sellise bakteri (või viiruse vist pigem?), mis kurgu valutama paneb ja nina tatti täis toodab. Pluss see aevastamine, see on midagi uskumatut ikka. Muidugi töönädala esimesed päeval olin kenasti tööl hoos ja kuna mul 5.1. puhkepäev oli, siis neljanda õhtul tuli see tõbi kallale.

Tallinna-sõit lükkus niisiis edasi ja mitte mingisugust trenni pole ma ka jõudnud teha. Mõttetu värk. Muid "aasta eesmärke" pole ka jaksanud edendada. Seda see külmetushaigus muidugi ka teeb, hävitab viimsed energiaraasmed. Ainult istuks voodis või diivanil ja vaataks telekast ostukanalit või surfaks internetis. Õnneks on olemas sellised leheküljed nagu cracked.com ja http://www.ted.com/, kust ka pikemaks ajaks lugemist/vaatamist leiab. Täna lausa suutsin köögi ära koristada ja pesumasina käima panna, pärast seda oli selg higine ja vajusin vaikselt diivanile tagasi. Pole mõtet hetkel üle oma varju hüpata ...

Pahasti ikka, tuju läks kohe ära sellise viiruse peale. Õnneks sain reisi ilusti edasi lükata ja loodan, et väga hullu mu plaanidega ei juhtu (st et kõigil, keda näha tahtsin, leidub veel vaba hetk minuga kohtumiseks).

Kommentaare ei ole: