neljapäev, 9. detsember 2010

Kummelitee otsinguil

Ma ei saa aru, kustkohast ma olen tõve külge saanud. Võib-olla sel on miskit tegemist sellega, et Aki oli kerges külmetuses eelmisel nädalal. Ise olin ka nädalavahetusel natuke tõbine, mitte väga märgatavate sümptomitega, pigem selline üldine uimasus ja väsimus. Eile tuli lisaks kurguvalu ja massiivne peavalu ning täna jäin kohusetundlikult koju end ravitsema. Peas on jätkuvalt selline imelik tunne, nagu kolju sees koliseks ringi mingisugune kivipall, mis püsti tõustes ja liikudes valusaid matse jagab. Vertikaalasend, päevauinak ja rohke tee konsumeerimine on muidugi alati abiks.

Muide tunnen Soomes puudust ühest asjast - see on ürditeede ja muude looduslike ravivahendite puudumine toidupoodidest ja apteekidest. Ma ise tegelikult ka vahel ei tea, miks ma nendesse usun - ja miks ma tahan haige olles õiget piparmündi- või kummeliteed meega juua (ja mitte sellist musta teed, mis on mündiessentsiga maitsestatud!!). Võib-olla on see seetõttu, et ka Sammalhabe tegi Kingpoolele korraliku samblateed ja ütles, et looduses peab valitsema tasakaal ;)
Aga kui mul selle tõttu parem hakkab, siis pole ju vahet. Kuigi tegelikult kummelitee on tõesti äraproovitult kõhtu rahustav, nii et kui oksendustõbi kallale tuleb, siis see aitab! Jahutatult, väikeste lonksudega juues.

Selliseid asju müüakse siin spetspoodides - "loodustoodete poodides". Aga seal müüakse ka palju muid imepäraseid ravivahendeid (imetablette ja värke) ja seetõttu ma ei ole julenud neisse sisse astuda. Minuarust suur osa nendest toodetest on puhas jamps (ja nüüd võib muidugi igaüks küsida, miks siis näiteks kummelitee ei ole jamps - ma ei tea miks, aga nii se on! :)) ja heausklike rahastamine.

Aga tegelikult ma tahtsin rääkida sellest, et viimane sats Tenerife pilte on peagi läbi vaadatud ja käsitletud ning kui ma tubli olen, siis saan need nädalavahetusel ka blogisse üles laetud.

Ja muide - olen märganud, et mul on komme pidevalt lauseid sidesõnadega (ja, aga) alustada. See ei ole ilmselt kuigi korrektne, aga mis teha, kui muudmoodi ei oska.

Kommentaare ei ole: