neljapäev, 22. aprill 2010

Teibiga kinni

Arvake ära, kes on praegu teibitud. Niimoodi, et kaks türkiissinist teibiriba on kleebitud õlavarrest üle õla seljani. See, nagu mulle öeldi, on hea viis õlavöötme lihastest pinget leevendada. Ma pole absoluutselt kindel, kas see päriselt ka töötab, aga no eks ma mängin katselooma. Selliseid uudiseid siis kontoriroti füsioteraapia liinilt.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma algselt kirjutada. Põhiline on ikkagi see, et teisipäeval sai avatud selle aasta jooksuhooaeg! Selline pooletunnine sörk + kõndimine sai tehtud ja täitsa mõnus oli. Reielihased annavad veel pisut tunda, algajate asi.
Jooksmise meeldiv pool on see, et kui peale tööpäeva on ajud omadega sõlmes ja täielik väss on peal, siis peale jooksmist on nii meel kui ka muidu olek äärmiselt värske.

Ja lõpetuseks päeva lolcat:

funny pictures of cats with captions
see more Lolcats and funny pictures

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Ma usun et aitab..mul olnud see teise asja pärast ja leevendad kyll. Kuigi mul vennanaine, kes füsioterapeut nimetab seda teise nimega, äkki sportteip?! Käis puha spetsiaalselt kursustel seda õppimas...

Maris ütles ...

Pidi jah olema sporditeip, ehk siis sama asi, millega sportlased omi lihaseid kinni teibivad :) Huvitav värk..

Kati ütles ...

Just see sama..mul pandi veel nii pinges peale et tõmbaks mingi osa nahka nagu lahti kuidagi..ja tõesti aitas..ei valutanud enam..