esmaspäev, 19. aprill 2010

Hooajad algavad mitmel rindel

Appi, ma olen jälle totaalselt oma postitustega reaalsest ajast maha jäänud. Ehk siis mul on pildimaterjali kogunenud arvutisse terve hulk, aga vat ei saa seda blogisse pushitud. Täna üritan seda viga parandada. Aga alustan kõigepealt päevakajalistest teemadest.

No tööl midagi uut ei ole, ehk siis jätkub totaalne hullumaja. Ma toon ühe näite. Mul oli eelmisel nädalal kuus kliendikohtumist. Müügimeestel on eesmärk umbes 8-9/nädal. Kahjuks muidugi keegi sel ajal, kui ma klientidele imepõnevaid uuringutulemusi näitan, minu muid töid ära ei tee. Tegelikult mina ka ei tee, sest ma ei jõua, ja ületöid ka hullult sellepärast pressima ei hakka. Nii et sundprioriseerimine toimub - ebaolulisemad ülesanded, mille järele keegi aktiivselt ei päri, jäävad to-do-listile ootama helgemaid aegu. Ja muide, sel nädalal on mul samuti kuus klienditreffi ...

Nädalavahetusel kadusid lõpuks ometi õuelt ka viimased lumehanged (ehk siis muide mu blogibänner on räigelt ajast maha jäänud). Tegelikult ma aitasin lumele kaasa kühveldades seda mõlemil päevil päikese kätte laiali. Pühapäeval saigi juba ka rehitsetud ja natuke oksi maha lõigatud - jälle uus õuetööhooaeg alanud!

Hooaja on avanud ka linnukesed. Üks musträstas on pesa meile panipaika teinud. Déjà vu täielik, eelmine aasta oli sama asi. Vahe on nüüd selles, et lind pesitseb panipaiga õuepoolses osas - seal on rohkem ruumi ja vähem kraami. Pesa on ta teinud meie ja naabri vahelise seina peale. Noh eks istugu seal siis, me saame sauna aknast ilusti teda vaadata. Äkki saab akna vahelt teinekord mõne pildi ka tehtud. Ning loodetavasti lind meile kraesse ei hüppa, kui panipaigast reha või midagi taolist oleme toomas.
Kanäe, Aki panigi sellest juba pilte üles, kiigake siia.

Avalöögi olen teinud ka spordihooaja suhtes. Eelmisel nädala otsisin kapist välja pulsimõõtja, ostsin poest dressipüksid ja suundusin lausa kahel korral aktiivsele jalutuskäigule. Jajaa, mõtlete nüüd, et niisama jalutasin ja siiberdasin ringi. Ei, tegelikult oli ikka kõva tempo peal. Või no kõva ja kõva - niimoodi, et pulss 120 kandis oleks. Varsti võibki kerge sörgi peale siirduda, et ei tuleks talveunest vaikselt ärkavale organismile liiga äkilise üllatusena. Nüüd aga asun pilte sorteerima ja blogi jaoks välja valima. Võib-olla saab käesolevale nädalale ka mõne pildipostituse tehtud.

Kommentaare ei ole: