pühapäev, 25. oktoober 2009

Taas jooksmas

Täna käisime siis hommikul jooksmas. Umbes poolteist kuud on möödas viimasest korrast, kui juhuslikud sulgpallimängud välja arvata. Ja oi kuidas oli raske. Esiteks muidugi külm ja märg oli ja mul nina jooksis vett kogu aeg. Aga veelgi raskem, kui mitte lausa võimatu, oli muidugi pulsi hoidmine. Kogu suvine treening sai ju selle pausiga ära nullitud, seega tuli päris algusest alustada. Midagi ütleb ka see, et tavapärase distantsi läbimiseks kulus seekord 50 minutit - see on 5 minutit enam kui tavaliselt. Pulss tõusis kiirelt lakke ja siis pidi muudkui pidevalt chillima, et mitte üle pingutada.
Igatahes peab nüüd üritama uuesti vormi tõsta. Eks näis mis sellest saab.

Sain järjekordse raamatu läbi - Minu Island. Natuke erinev teistest sarja raamatutest, rohkem nagu mehe vaatenurgast kirjutatud - palju viinavõtmist ja autoga halbade teeolude käes vaevlemist. Islandist jääb aga ikkagi võimas pilt. Suure huviga hakkasin lausa lendude hindasid sirvima. Olen alati Islandi visiidist unistanud ja nüüd olen veelgi enam kindel selles, et kunagi ma selle reisi (või kaks) ära teen. Aga enne seda tuleb Norra ma arvan. Nagu soojenduseks.

Kommentaare ei ole: