esmaspäev, 19. oktoober 2009

Siil, jänes ja rästik

Täna läks lahti järjekordne töönädal, ent seekord on mul tunne, nagu nädalavahetust polekski olnud! Tallinnas käimine on muidugi hirmus tore, aga seda ühest paigast teise jooksmist on ikka palju. Korralik magamine ja niisama lebasklemine jäid ära. Koguaeg tempo peal.

Tööl lülitusin kohe hommikul jälle horror-mode'i peale üle. Pidevalt on kiire, deadline'id kukil ja samas mitte miski ei saa valmis. Kõik projektid on pooleli ja seetõttu asjade kordasaatmise tunnet pole viimasel ajal olnud. Eelmisel nädalal naersime tiimikaaslasega, et meid peaks kuhugi kambrisse eraldama, sest iga väike asi ajab vere keema. Täna hommikul näiteks suhteliselt esimese asjana läks mul närv mustaks kohvimasina peale. Täpselt ma enam ei mäleta, milles asi oli, aga see ilmestab hästi meie olukorda tööl. Ja see oli ju ainult kohvikeetja ...
Päeva lõpupoole siiski laulsime pooltühjas kontoris "Always look on the bright side of life" ja irvitasime, et liiga pikk päev on olnud. Aga eks see kiirustamine läheb üle. Ma loodan. Hiljemalt jõuludeks..

Positiivselt poolelt võiks mainida seda, et ma olen üle pika aja jõudnud ka raamatuid lugeda. Eriti mõnus oli Viru Keskuse raamatupoe kohvikus suurest kruusist vahutavat lattet libistada, jalgu puhata ja uude raamatusse süveneda. Äärmiselt mõnus hetk ainult iseendale.

Ostsin Tallinnast viis raamatut. Kolm tükki "Minu" sarjast - Minu Moldova, Minu Island ja Minu Soome. Viimase lugesin läbi nagu niuhti. Tahaks sellest mingil hetkel laiemalt kirjutada, enda kogemusi kirjutaja omadega võrrelda. Mul tärkas selle peale nii palju mõtteid ja tähelepanekuid. Osaliselt olin kirjutajaga sama meelt, ent mitte kõiges.
Üks ostudest oli Pesakonna koomiksiraamat aastast 1999. Oh milline nostalgia! Ja ainult 16 krooni eest, kuigi kogemus on priceless. Šallallaa! Ma arvan, et selliste heade nootidega täna peakski lõpetama.

3 kommentaari:

Marje AKSLI ütles ...

Huvitav, miks Moldova valisid?
Kas oled seal k2inud v6i elab sul keegi tuttav seal?

Maris ütles ...

Ei olnud mingit isikliku eluga seotud põhjust - lihtsalt pakkus huvi. Varem olin lugenud läbi Minu Argentina ja Minu Alaska, nii et valisin osaliselt umbkaudu järgmised raamatud sellest sarjast.

Sinu profiiliga tutvudes võin ilmselt oletada, et oled selle raamatu autor? Kas oled veel Moldova eluga kursis? Mulle jäi nimelt peale lugemist tiba hinge peale kripeldama, et mis situatsioon Moldovas tänapäeval on ja kas Transnistria temaatika jätkub samal liinil. Tõenäoliselt võiksin muidugi seda ka ise guugeldada ja välja selgitada :)

Marje AKSLI ütles ...

Mul kripeldab Moldova ka hinge peal :-)
Ma arvan, et TD areng j2tkub samal liinil, kuid ega ma pole viimasel ajal Moldovaga enam palju pead vaevanud. Nyyd v2hemalt on neil toimunud Twitteri revolutsioon (http://marjekirjutabkanadast.blogspot.com/2009/08/ilusate-kodanike-uhiskonnast-moldovas.html) ja eks neil on nyyd teoreetiliselt v6imalus ise oma elu parandada.
T2nud lugemast :-)
Marje