pühapäev, 25. jaanuar 2009

Kassist köögini

Mitmest asjast oleks jahuda, aga pole nagu selget neid teemasid ühendavat liini. Nii et hakkan lihtsalt kuskilt pihta ja vaatab, kuhu välja jõuan.

Esiteks Laku. Neljapäeval võtsime tal viimaks krae kaelast, jalg oli suhteliselt ilusti paranenud. Väike roosa laik on veel näha, aga karvade kasv pidigi aega võtma. Kass on kohe rõõmus ja reibas ja sööb nagu vana loom, et kaalukaotust tasa teha. Kraega oli ta väga närb sööja, nüüd pole sellest enam jälgegi.

Ent enne torbiku eemaldamist juhtus meil Lakuga nii mõndagi, näiteks üle-eelmisel laupäeval, kui ma üksi kassidega kodus olin. Lükkasin Ruja DVD mängima, et rahulikult etendust vaadata, ent Lakul hakkas sel päeval juba teistkordselt halb. Ma detailidest ei kirjuta, aga ütleme nii, et pidin tal krae pesemiseks eemaldama ja samuti esiku vaipa nühkima. Antibiootikume muidugi peale seda talle enam ei söötnud. Minu askedades pani Laku diivani alla plehku ja mina kobisin vaibale teda valvama. Ühe silmaga jälgisin kassi ja teisega Ruja etendust. Miskipärast läks osa näidendist seega kaotsi.
Valvamine polnud ka kuigi hea, sest vahepeal olin sunnitud vetsus käima - vaatasin veel et Lakul silmad kinni ja magab rahulikult, aga muidugi oli see vaid tüng. Nii kui selja keerasin, oli ta jala kallale pääsenud. Peale seda seika oli Lakul muidugi süda rahul, kärn maha kraabitud, seega ronis ta vabatahtlikult diivani alt välja ja lasi torbiku kaela panna.

No igatahes nüüd kass on terve, aga sama ei saa auto kohta öelda. Täna oli plaanis teha väike väljasõit ja lumepilte klõpsida, aga garaažist välja sõites viskas ekraanile mingi gearbox errori. Egas midagi, auto tagasi garaaži ja homme telefonikõne hooldusse. Arvake ära, kel oli pikalt ette planeeritud, et homme laseme töölt varem jalga ja suundume Messilässe suusakeskusse (esmaspäeviti 2 in 1 hinnad)? Ilgem tüng ma ütlen, krt küll, selle autoga ei lähe praegu küll kuhugi kruiisima.

Aga kui nüüd lõpetuseks midagi positiivsemat välja tuua, siis köögi tööpindade vahetus edeneb! Esiteks ma esitlen neid lahendusi, mille tõttu me selle projekti ette võtame.
Äärmiselt mõistlik katkendlik tööpind. Kuna nõudepesumasin on reguleeritavate jalgadega, siis ma ei leia mingit põhjust, miks on taset niimoodi hakitud, selle asemel et masinat kõrgemale tõsta:



Haigutav auk pliidi ja kapi vahel:



Uued tööpinnad on täispuust ja muide juba kodus ootamas! :P Hetkel kuivavad, varsti tuleb teine õlikiht. Paari nädalaga ehk saab need vahetatud kah.

Kommentaare ei ole: