teisipäev, 20. jaanuar 2009

Call 911, we have a crisis!

Mul oli hommikul jälle riietumiskriis. Polegi neid enam pikalt olnud, aga täna siis see-eest kohe hullem!
Proovisin selga kaht varianti, esimene ei sobinud soenguga ja teine oli muidu halb. Juba nende variantide leidmine oli keeruline, mul on lihtsalt nii vähe riideid või siis on nad valet sorti. Näiteks on päevi, mil peab viisakas ja asjalik välja nägema kliendikohtumiste tõttu. On päevi, mil selliseid kohtumisi pole, ent tahad siiski midagi khuuli selga panna ja garderoobi demonstreerida. Ja siis on päevi, mille sisuks on nagu täna terve päev nurgas istumine ja rutiinse töö tegemine. Ja just sellisel päeval ei leia ma miskit sobivat selga!
Probleem iseenesest on ju selles, et ei taha liiga häid asju selga panna, aga samas peab ka silmas pidama, et liiga casual välja ei näe (muidugi mitte juhul, kui eesmärk on just nimelt casual välja näha). Aga just sellised "vahepealseid" riideid mul pole.

Hommikul kulgeski asi nii, et kuna ma kolmandat varianti välja ei mõelnud, hakkas Aki vaikselt kella meelde tuletama, tal olevat tööl lausa mingeid tööasju vaja teha (ülimalt kummaline, kas pole). Lükkasin siis peegliga varustatud kapiukse kinni, tõmbasin riiulist suvalise särgi, kummutist suvalise kampsuni ja kadusin kodust kiirelt, et mitte enda peegeldust klaasidel näha. Kogu autosõidu ajal kurtsin Akile, et mul on nüüd terve päeva nii nõmedad riided seljas ja et valitud kampsun pole mulle enam mitu aastat meeldinud (tervitab Maris 26a!)

Tegelikult kampsun peakski kuuluma mahakandmisele. Asi on lihtsalt nii, et mul on teatud arv mingit sorti riideid, näiteks viis kampsunit, kuus pluusi ja nii edasi. Osad nendest riietest on sellised, mis mulle eriti ei meeldi - kas olen tüdinenud või siis on nad pesus oma esialgse väljanägemise kaotanud vms - ent mida ma siiski kannan seetõttu, et riidekapis piisavalt vaheldust oleks. Kui ma nüüd leian poest näiteks uue imeilusa pluusi, siis samas jätan valikust välja oma pluusidest selle vähim meeldiva. Ehk siis mul on peale uue pluusi ostmist ikkagi ainult kuus pluusi!
Seega osta uusi asju niipalju kui tahad, kantavate riiete arv kapis on konstant.
Ma lähengi nüüd seletan oma teooriat Akile, kuna ta ei ole siiamaani aru saanud, kuidas on võimalik, et ma jätkuvalt shoppan, aga midagi selga siiski panna pole ;)

Kommentaare ei ole: