teisipäev, 9. detsember 2008

Kvaliteedikontroll

Lugesin ajaviiteks omi vanu postitusi (whadda loser! Muhv, nõudmiseni :)) ja tõdesin, et kvaliteet on alla käinud. Kvaliteedimõõdikuid on paar-kolm tükki.

1) Huumor ehk siis täpsemalt kui palju ma üritan räiget kildu panna. Alguses ma ikka omast arust olin värske ja innukas ja püüdsin asju pisut huvitavamalt kirjeldada. Nüüd pigem teen kuivi reportaazhe, kirjeldan päeva/nädala kulgu või mingit tegevust nii nagu see tegelikult toimus. Mitte mingit liialdamist, kirumist, huumorivinklit.

2) Sõnavara mahlakus ehk kuidas mitte kasutada ainult igapäevaseid sõnu. Ma olen alati ette kujutanud, et sõnaosavus ja kirjutamine on üks mu tugevatest külgedest, see oli ka üks põhjus, miks julgesin blogi alustada. Mine tea, kas paar aastat võõrkeelses keskkonnas ongi juba oma töö teinud? Kuidagi tundub, et väljendusoskus kuivab kokku. Peaks ilmselt rohkem lugema, näiteks Pratchettit.

3) Teemade valik. Pean silmas seda, et ma ei taha oma blogis ainult jahuda igapäevastest tegemistest (ja veel eriti igavalt ja ilma huumorita), vaid sekka peaks mahtuma ka huvitavaid leide. Näiteks nagu see või see.

Hmm hmm. Ma nüüd seedin neid asju, mida endale just ette heitsin ja äkki hakkangi paremaks. Lootus sureb viimasena. Muide soome keeles öeldakse selle kohta "toivo elää" ehk siis pikka iga kõikidele Toivodele!

Kommentaare ei ole: