laupäev, 15. november 2008

Sitröeen

Eile tõime C4 koju. Pangakaardilt lahkus mitmekohaline summa ja auto oli meie.

Täna tegin minagi proovisõitu. Käsi esialgu pisut värises automaati proovides, aga nii kui auto läks liikvele, ei olnud enam mingit kahtlust. Vaimustav auto! Ja ma ei vaheta automaati enam kunagi manuaali vastu! Kõik see siduri ja käigukangiga tõmblemine on nii mõttetu, kui on olemas võimalus lihtsalt vabalt kruiisida. Ausalt öeldes minu sõiduoskused paranesid kümme korda, kuna nüüd ma ei pea pidevalt pabistama, et auto välja sureb (ja Rellu ju mitu korda surigi..) ja võin keskenduda sõitmisele, mitte käigukangi keerutamisele.

Ma ei tea, kas Aki enam saabki roolis olla, mulle hakkas nimelt hirmsalt meeldima. Täna viskasingi ta rõõmsalt metroojaama ja teatasin, et helista siis kui baarist lahkud, ma tulen kas metroole või rongile vastu! Muidugi juhul kui ma enne magama ei jää, ent see selleks :)

Ja muide, kui nüüd külla tulete, siis mahute auto tagaistmele lausa normaalselt ära ;) And now I proudly present (trummipõrin...):







Jah, tunnistan üles, hiilisin kaameraga parkimisplatsil ja tegin kiirelt paar pilti. Möödujad nagunii passisid, et no mida tropp..

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Ma tean mida sa tunned :)

Maris ütles ...

Mh, teil ka automaat vä?

Kati ütles ...

jaa:)))