pühapäev, 19. oktoober 2008

Busy bee is boring

Ma seletan tavaliselt oma madalat postitusaktiivsust sellega, et a) mul pole aega või b) mul pole millestki kirjutada. Kõlab natuke kahtlaselt, mida ma siis teen, et nii hirmus kiire on, aga millest ei leia blogisse materjali?

Esimene asi, mis meelde tuleb, on loomulikult töö. See võtab mu aega igal argipäeval, vahel ka õhtuti ja nädalavahetusel. Mul võiksin tegelikult sellest innukalt iga päev kirjutada, ent mulle tundub, et lugejad jääksid presentatsioonidest ja office-draamast lugedes monitori ette magama. Ettevaatlikkusele kutsub ka tõsiasi, et kui keegi võhivõõras viitsiks natuke vaeva näha, suudaks mind mu blogi pohjal lihtsalt identifitseerida. Nii et võib-olla tööteemadel avalikult kirumine ei ole parim variant. Seega piirdun ümmarguse jutuga busy-busy tööpäevadest.

Ent lausa minulgi on olemas elu peale tööd. Või täpsemalt öeldes mitte elu, vaid vegeteerimine. Üldjuhul tähendab see vedelemist teleka ees või siis internetis. Pikkade töönädalate rutiini rikkuvad tipphetked on visiidid hambaarsti juurde, peale mida tuleb lausa arsti käsul süveneda vegeteerimisse koos jäätise tarbimisega.
Ma ei imesta, et selline tegevusetus ei värskenda mu mõtteid ja et blogiteemasid napib. Iga uue hambaid pingutava kummikese või mõttetu reality-sarjaga ei hakka lugejaid kurnama.

Mis siis üle jääb? Nädalavahetused! Ent seekordne puhkusehetk möödus esmalt shopates ja täna koristades. Kõrvalmärkusena mainitagu, et kingi ega viigipükse ikka ei leidnud, seega kompenseerisin selle muid hilpe ostes. Jällegi erakordselt põnevad blogiteemad.

Eks ta nukker ole, nii igav inimene, et endal tuleb ka haigutus peale. Tegelikult vist huvitava blogi saladus on kirjutada argistest asjadest põnevalt? Või siis teha pidevalt väga erakordseid asju, aga selle variandi võin mina vist vähemalt tänase postituse põhjal rahulikult maha kriipsutada.

Kui mu kahel-kolmel lugejal tuleb ideid, millest ma kirjutada võiksin, andke teada! Muidugi varsti on mul üks lugeja vähem, või no mulle vähemalt tundub, et maakera teisel pool pole eriti aega internetis hängida. Eriti kui peete peab korjama või kuidas see nüüd oligi? :)

P.S. Riputasin uue süngema blogibänneri üles sügise puhul. Järgmine tuleb siis, kui lumi on mõnda aega maas olnud :)

Kommentaare ei ole: