laupäev, 30. august 2008

Ma peaks tegelikult tööd tegema. Ma mõtlesin, et nädalavahetusel oleks hea rahulikult kodus paar kiiremat asja valmis saada, et ei peaks järgmisel nädalal tööl paanitsema. Ainus probleem on see, et ma ei saa end kuidagi sunnitud töökoha laptoppi avama. Pole isegi midagi ületamatult keerulist või ebameeldivat vaja teha, lihtsalt üks 15min powerpoint-esitus kokku panna ning natuke üht analüüsi edasi kirjutada. Ma tean, et kui ma seda nädalavahetusel ei tee, olen tuleval nädalal omadega metsas. Deadline'id lähenevad ning mul on liiga vähe kontoripäevi.

Teisipäeval on komandeering Iisalmes, see tähendab hommikul varast lendu Kuopiosse, rendiautoga sihtkohta kimamist (ei, ma ei ole õnneks roolis), neljatunnist koolitamist ning õhtust lendu tagasi koju.
Neljapäeval see-eest on minu ja kahe töökaaslase korraldatav terve päeva kestev seminar, kuhu tuleb umbes 60 külalist üle Soome ning seitse esinejat. Paljud on meile tuttavad inimesed, ent siiski tullakse kaugelt ja ootused on kindlasti nii esituste kui ka korralduse suhtes kõrged. Pean palju visiitkaarte kotti varuma. Ja 15 minutit päeva lõpuks esinema, siis kui kõik juba haigutades kojuminekust mõtlevad.

Mulle meeldib mu töö, see pakub väljakutseid, ent vahel mulle tundub, et oma mugavustsoonis looderdamine on veel liiga vähene. Tihti teen mulle täiesti uusi asju. Aga see on ju normaalne, kui alles neljandat kuud uues töökohas olla, onju?

Täna on muide tore päev olnud. Alustasin shoppinguga Itäkeskuses, kuid ei leidnud meie firma korraldatavale gaalaõhtule sobivat musta pidulikku kleiti. Või no leidsin, aga see oli suuruses L ning lotendas pisut. Otse loomulikult M-suurust polnud ei selles poes ega ka kahes muus esinduses. Mää. Lohutuseks ostsin allahinnatud suviselt kirju seeliku ning ühe särgi.
Lõunal mugisime end tortilladest pungile ja vahtisime filmi nimega Definitely Maybe. Oli ilus armastuslugu. Õhtupoolikul läksime fotokaga häid pilte püüdma, kohe esimeseks sattusime maja taga kahe orava peale, ent väga head pilti neist kahjuks ei saanud. Peab veel varitsemas käima ja kätt harjutama.









Kommentaare ei ole: