kolmapäev, 27. august 2008

The Hair

Sellest oligi juba räigelt aega kulunud, kui ma viimati juuksuris käisin, nimelt juuni alguses. Värv kõik välja kasvanud ja juuksed tundusid õhukeste rasvaste salkudena. Eelmisel esmaspäeval sain end kätte võetud ja helistasin oma juuksurile. Aega leidus tal alles tänaseks, nii et pidin veel poolteist nädalat kannatama ja ohkima oma kurba saatust.

Ootaja aeg on pikk, ent kätte ta jõudis, minu juuksuriaeg! Olin oma üksikutest blondeeritud salkudest tüdinenud ja tahtsin midagi räigemat (mina, saate aru.. ma ju ei värvi kunagi juukseid!). Juuksur küll keeldus viisakalt mind punaseks värvimast, vihjates ebasoodsale jumele, ent ma täiesti punast ei tahtnudki. Ta pakkus mulle välja punase kihi tegemist ühele poole pead, pidi moes olema või midagi taolist. Peale hetkelist higistamist ja otsustusvõimetust usaldasin end tema kätesse. Pikkadele salkudele lehvitasin ka nägemist, olin vahepeal oma digifotosid korrastades sattunud pildile, kus mul olid lühemad juuksed ning üllatusega tõdesin, et tahaks vahelduseks samasugust lõiget.

Tulemus on siin, värskelt peale lõikust. Ühel pildil on näha vasakule poole põhivärvi vahele tekitatud punane kiht (mis küll pidavat suhteliselt kiirelt mu juustest hävima, nuuks) ja teisel minu igapäevane grimass.



2 kommentaari:

Kati ütles ...

Asssaaaa...

Anonüümne ütles ...

nii jube jah? :D