laupäev, 21. juuni 2008

Mängu oodates

Kohekohe algab veerandfinaalmäng Hollandi ja Venemaa vahel. Pole vaja ilmselt mainidagi, kelle poolt olen. Nagu suurepärasest jalka EM-i küsitluse tulemustest blogi nurgas on näha, on vastajaid tasaselt jagunenud kolme vastusevariandi taha. Õnneks keegi siiski kogu võistlust ära keelata ei soovi :)

Muidugi sellise tähtsa mängu jaoks peab ju end ka ette valmistama. Tegin just tomatipirukat (küpseb praegu ahjus, mm) ja kuulasin samal ajal Duffy albumit. Kuigi ma olin Mercyt igast kanalist kuuldes skeptiline tema muu toodangu suhtes, on album üllatavalt hea. Lemmikuks kujunes kohe Warvick Avenue .

Varsti on pirukas valmis, külmkapis ootab mind mahe ungari vein ja elutoas telekas :P Hup Holland! Kas õhtu võib kuidagi lubavamalt alata?

















Edit kell 00:10: ... ja kes oleks oodanud, et õhtu võib nii sitalt lõppeda. No ega sellise mänguga ei saanudki Holland ju edasi minna ... jura.

3 kommentaari:

Kati ütles ...

Jalka kohta ei oska ma midagi kommenteerida..aga see pirukas näeb isuäratav välja..äkki annad retsepti :)

Anonüümne ütles ...

Sul oli see "100 pirukat"? Seal lk 9. Lihtne teha ja maitseb hea, mulle meeldis. Palju pestot :)

Kati ütles ...

Eks ma otsin siis üles..tuleb välja et mul neid raamatuid ikka palju :)